شبکه‌های اجتماعی

اولین شاسی‌بلند آبارث تا سال دیگر رونمایی خواهد شد
AutomobileFa - Fiat Pulse

آبارث برند زیرمجموعه کارخانه فیات

 

 فیات نسخه‌های قدرتمند خود را با برند آبارث تولید می‌کند و در حال حاضر تنها مدل 500 را در سبد محصول این برند خود دارد. فیات اکنون در بازار اروپا دو نسخه قدرتمند آبارث 595 و آبارث 695 را عرضه کرده می‌کند، اما  نکته جالب‌تر اینکه آبارث هنوز به فیات 500X شاسی‌بلند نیز دست پیدا نکرده است، اما ظاهرا قرار است این انتظار به پایان برسد و اولین شاسی‌بلند آبارث را نه در اروپا بلکه در بازار برزیل ببینیم.

 

fiat pulse2 02

 

روزنامه محلی QuatroRodas خبر از ارائه اولین شاسی‌بلند آبارث بر اساس فیات پالس، که به تازگی رونمایی شده را منتشر کرده است. فیات پالس کراس‌اوور جدید فیات است که 4.1 متر طول داشته و دیفرانسیل جلو طراحی شده است. آبارث پالس از پیشرانه 1.3 لیتری توربو با قدرت 185 اسب‌بخار استفاده می‌کند یا حتی ممکن است از پیشرانه‌هایی با گنجایش بیشتر به خدمت گرفته شود که پیش از این روی مدل‌های فیات یا جیپ امتحان خود را پس داده‌اند. آبارث پالس از سیستم تعلیق تقویت شده، ترمز های قدرتمند و کیت بدنه تهاجمی استفاده خواهد کرد.

 

       بخوانید -> فیات ریتمو، استایل خاص ایتالیایی

 

انتظار می‌رود اولین کراس‌اوور آبارث در اواخر سال 2022 رونمایی شده و سال 2023 به بازار عرضه شود. این کراس‌اوور آبارث که بر اساس فیات پالس طراحی و ساخته خواهد شد، تنها برای بازار آمریکای جنوبی در نظر گرفته شده است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه