شبکه‌های اجتماعی

رنگ منحصر به فرد جیپ برای گلادیاتور
اتومبیل فارسی - جیپ گلادیاتور 2023

گلادیاتور جدید 260 اسب‌بخار قدرت دارد


در گروه استلانتیس تنها چند خودروساز هستند که پالت‌های رنگی جذابی برای مشتریان تدارک دیده‌اند. جیپ یکی از این خودروسازانی است که رنگ‌های بیرونی بسیار زیادی برای انتخاب دارد. اخیرا جیپ رنگی منحصر به فرد با نام High Velocity را به پالت خود اضافه کرده و آن را بر روی گلادیاتور عرضه می‌کند.


جیپ از این رنگ به عنوان تابش نور خورشید بر روی خودرو یاد می‌کند که تنها با یک نگاه متوجه توصیف جیپ خواهید شد. این رنگ روشن که ترکیبی از زرد و سبز است ( فسفری ) مانند رادیواکتیو عمل می‌کند و بین خودروهایی که عموما رنگ سیاه، سفید، خاکستری و نقره‌ای دارند می‌درخشد. قیمت این رنگ عجیب و گران نیست و جیپ برای سفارش این رنگ بر روی هر نوع تریمی از گلادیاتور تنها 395 دلار دریافت می‌کند. تنها رنگی که شامل 395 دلار هزینه نمی‌شود، رنگ سفید است.


از دیگر رنگ‌های جذاب گلادیاتور می‌توان به Firecracker Red, Sarge Green, Hydro Blue, Sting-Gray, Granite Crystal, Black, Bright White اشاره کرد که تمام برای مدل‌های 2023 قابل سفارش هستند.


جیم موریسون معاون ارشد و رئیس جیپ آمریکا شمالی در خصوص این رنگ گفت: «از زمان عرضه گلادیاتور در سال 2020 تا کنون، تمام سعی و تلاش ما بر سفارشی سازی بر اساس سلیقه مشتریان بوده است. ما بنا به درخواست مشتریان رنگ جذاب High Velocity را به پالت رنگی اضافه کرده‌ایم تا مشتریان وفادار به برند ما و جامعه آنها تقویت و از عملکرد ما راضی باشند.»


مدل 2023 گلادیاتور دارای پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتر EcoDiesel است که 260 اسب‌بخار قدرت و 599 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این نمونه مجهز به گیربکس دستی خواهد بود. در عین حال پیشرانه 6 سیلندر 3.6 لیتر بنزینی با خروجی 285 اسب‌بخار قدرت و 352 نیوتن‌متر گشتاور نیز قابل انتخاب است. مصرف سوخت این خودرو در شهر 10 لیتر و در اتوبان 8.4 لیتر در هر صد کیلومتر عنوان شده که در عمل بالاتر از رقبای خود قرار می‌گیرد.


جیپ هنوز قیمت مدل 2023 گلادیاتور را اعلام نکرده است. قیمت مدل 2022 در تریم اسپرت از 38.765 شروع می‌شود که شامل 1.595 دلار هزینه حمل می‌شود.

 

نظر دهید


در همین زمینه