شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جی‌ای‌سی امپو
محصولات راسا موتور عرضه شد

از چهارشنبه 13 دی‌ماه 1402 تا پایان روز جمعه 15 دی‌ماه 1402 سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی برای عرضه 12 خودرو وارداتی از 6 شرکت مختلف در دسترس خواهد بود.

 

بر همین اساس از روز چهارشنبه 7 محصول با قیمت قطعی در مبادی ورودی که شامل دو محصول چانگان CS35 پلاس در دو تیپ و چانگان CS55 پلاس از گروه سایپا به ترتیب 849 میلیون 620 هزار تومان، 904 میلیون و 470 هزار تومان و 1 میلیارد و 117 میلیون و 700 هزار تومان، سوزوکی سیاز محصول راسا موتور با قیمت یک میلیارد و 155 میلیون تومان، تویوتا کرولا با پیشرانه 1200 سی‌سی و 1500 سی‌سی محصول معین خودرو با قیمت یک میلیارد و 747 میلیون تومان و جیلی آزکارا محصول فردا موتورز با قیمت یک میلیارد و 531 میلیون 900 هزار تومان عرضه خواهند شد.

 

قیمت قطعی در مبادی بدین معنی است که هزینه‌هایی که پس از ترخیص خودرو از گمرک باید از سوی مشتری پرداخت شود همچون هزینه شماره‌گذاری، مالیات بر ارزش افزوده، اسقاط خودرو فرسوده و بیمه شخص ثالث محاسبه نشده و به قیمت‌های اعلام شده اضافه خواهد شد.

 

در این سری از عرضه خودروهای وارداتی آن دسته از متقاضیانی‌ می‌توانند اقدام به ثبت نام خودرو نمایند که بر اساس اولویت‌بندی وزارت صمت نوبت آن‌ها فرا رسیده و در اسفند 1401 در سامانه ثبت نام کرده‌اند. و هیچ ثبت‌نام جدیدی صورت نمی‌گیرد.

 

در این فروش یکپارچه خودروهای وارداتی پنج خودرو نیز قیمت آن به صورت علی الحساب اعلام شده و بر این اساس محصولات راسا موتور شامل سوزوکی بالنو با قیمت علی الحساب یک میلیارد و 130 میلیون، جی‌ای‌سی GS3 امزوم یک میلیارد و 350 میلیون تومان و جی‌ای‌سی امپو با یک میلیارد و 500 میلیون تومان، نیسان سانی محصول جهان نوین آریا با یک میلیارد تومان و کیا K5 محصول کوشا خودرو نگین با یک میلیارد و 730 میلیون تومان عرضه شده است.

 

در این مرحله از فروش یکپارچه خودروهای وارداتی شرکت‌هایی که محصول خود را با قیمت علی الحساب اعلام کرده‌اند پس از فراخوان اولیه با دریافت 50 درصد قیمت علی الحساب موظف با انعقاد قرارداد با متقاضی هستند. آن دسته از متقاضیانی که در طرح‌های فروش گذشته موفق به انتخاب خودرو نشده و عدم تخصیص در سامانه برای آن‌ها ثبت شده است در این طرح فروش 12 خودرو وارداتی می‌توانند شرکت کنند.

نظر دهید


در همین زمینه