شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جیلی آزکارا
پس از نمایش در شوروم مرکزی

 مدت کوتاهی پس از نمایش خودرو جیلی آزکارا در شوروم مرکزی جدید فرداموتورز، خبرها از ورود این خودرو به مرحله بعدی سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی حکایت دارد.

 

آزکارا یک کراس اوور سایز متوسط از برند مطرح جیلی با فاصله محوری 2670 میلیمتر است که از یک پیشرانه برقی و یک پیشرانه بنزینی توسعه داده شده توسط ولوو با حداکثر قدرت 190 اسب بخار بهره می¬برد. نگاهی یه لیست امکانات و آپشن های آزکارا نشان می¬دهد بی¬شک با یکی از باکیفیت¬ترین خودروهایی روبرو هستیم که از طریق این سامانه عرضه خواهد شد.

 

AutomobileFa Geely Azkarra 14020904 002



هیبریدی، دو دیفرانسیل و پر از امکانات
جیلی آزکارا در مقایسه با سایر خودروهای عرضه شده در سامانه حرف¬های زیادی برای گفتن داشته و از همین حالا می¬توان آن را گزینه اول و محبوب متقاضیان دانست. تنوع خودروهای دو دیفرانسیل در بازار خودرو ایران بالا نیست و این آزکارا را در موقعیت ممتازی قرار می دهد؛ به ویژه آن که با یک خودرو هیبریدی نیز طرف هستیم که استفاده از تکنولوژی روز اروپا در آن به معنای قدرت بیشتر، مصرف سوخت کمتر و آسایش و رفاه به مراتب بالاتر است.

AutomobileFa Geely Azkarra 14020904 001


کیفیت به معنای واقعی
اما جیلی آزکارا برگ¬های برنده دیگری هم دارد. با ورود به داخل کابین، چرم Nappa‌ به کار رفته و کیفیت قطعات داخل کابین بلافاصله حس یک خودرو اسپرت و لوکس را تداعی می¬کند. صفحه نمایش 3/12 اینچی با کیفیت و رزولوشن بالا، سانروف و سقف پانوراما، ترمز پارک برقی، سیستم تهویه دوکاناله، سیستم پایش فشار باد تایرها، دوربین 360 درجه و رادارهای همیار راننده در کنار بسیاری امکانات دیگر باعث می¬شود آزکارا یک سر و گردن بالاتر از چینی¬ها و غیرچینی¬های هم¬رده خود باشد.

 

AutomobileFa Geely Azkarra 14020904 004

 

حال باید منتظر عرضه این خودرو از طریق سامانه ماند و دید این خودرو با چه قیمت و چه مشخصاتی رسما عرضه خواهد شد.

نظر دهید


در همین زمینه