شبکه‌های اجتماعی

میتسوبیشی با 7 خودروی مفهومی به نمایشگاه توکیو می‌آید
Automobile Farsi - Mitsubishi Vision Raliart

با تمرکز بر خودروهای تیونینگ رالیارت

 

 

نمایشگاه خودروی توکیو فردا جمعه 14 ژانویه 2022 افتتاح می‌شود. معمولا این رویداد مخصوص تیونینگ و لوازم جانبی خودرو است اما با توجه به نمایشگاه خودروی توکیو که هر ساله در پاییز برگزار می‌شود به علت همه‌گیری کرونا لغو شد خودروسازان ژاپنی تصمیم گرفتند در سالنی محصولات جدید خود را به نمایش بگذارند. به طور مثال میتسوبیشی با رونمایی از 7 اتومبیل مفهومی غرفه پر رفت و آمدی خواهد داشت.

 

سرآمد این غرفه میتسوبیشی کراس اوور مفهومی ویژن رالیارت است. رالیارت برند اسپرت میتسوبیشی به حساب آمده و یک برند فرعی به حساب می‌آید. میتسوبیشی ویژن رالیارت بر اساس مدل اوتلندر پلاگین هیبرید ساخته شده و بنا دارد قدرت این برند فرعی را به نمایش بگذارد. این کانسپت دارای سپر اصلی با اگزوزهای برجسته در عقب است، به جای جلوپنجره برای آن درگاه اتصال به برق تعبیه کرده‌اند و چرخ‌های آن 22 اینچی است. ترمزهای دیسکی بزرگ‌تر و ترمزهای شش پیستونی در محور جلو از دیگر مشخصه‌های این کراس‌اوور میتسوبیشی رالیارت است. گفتنی است میتسوبیشی هنوز اطلاعاتی درخصوص پیشرانه این اتومبیل اعلام نکرده است.

 


دومین اتومبیل قابل توجه میتسوبیشی که به نمایشگاه خودروی توکیو خواهد آمد K-EV Concept X Style است که بر اساس نسخه الکتریکی میتسوبیشی eK X kei ساخته شده‌است. این اتومبیل سال 2019 به بازار عرضه شده بود. قراردادن اتومبیل‌ها در لیست خودروهای مفهومی این امکان را به ژاپنی‌ها می‌دهد تا مشخصات فنی را منتشر نکنند، اما مشخصا این مدل در واقع جایگزینی برای میتسوبیشی i-MiEV هاچ‌بک خواهد بود که زمانی این خودروساز ژاپنی سعی کرد آن را به بازار روسیه و آمریکا وارد و آن را به فروش برساند که ظاهرا فایده‌ای نداشته است. تولید مدل i-MiEV در مارس 2021 در ژاپن متوقف شده و به نظر می‌رسد این مدل جایگزین بهار یا تابستان 2022 وارد بازار می‌شود.

 


پنج مدل مفهومی دیگر میتسوبیشی در واقع نتیجه تیونینگ کارخانه این شرکت است. کراس‌اوورهای Outlander Ralliart Style و Eclipse Cross Ralliart Style برای ارائه طیف وسیعی از لوازم جانبی رالیارت طراحی شده‌اند. گلگیر، اسپویلر قفسه سقف، یدک‌کش‌ و سایر تجهیزات برای سفر با این اتومبیل‌ها آماده شده‌اند. یکی دیگر از این خودروهای مفهومی Outlander Wild Adventure Style است که همه تجهیزات جانبی برای آن در نظر گرفته شده است.


مینی‌ون میتسوبیشی دلیکا D خودرو دیگری است که در این نمایشگاه به نمایش درخواهد آمد. این اتومبیل مجهز به کمک فنرهای قوی‌تر شده و به تجهیزات جانبی رالیارت مجهز شده است. محافظ زیر بدنه و کیت سفر شامل نورافکن‌های اضافی و جعبه سقف از دیگر امکانات سفر این مینی‌ون است.


آخرین اتومبیل هم میتسوبیشی Minicab-MiEV است که 3.4 متر طول دارد و در واقه به یک کمپر خودکار تبدیل شده که به مجهز به ترانفورماتور برای اتصال لوازم خانگی تا حداکثر قدرت 1.5 کیلووات است.

 

 

نظر دهید