شبکه‌های اجتماعی

عکس‌های فیس‌لیفت عجیب جک S5 منتشر شد
Automobile Farsi - SiHao / SEHOL X5

بازگشت کراس‌اوور کهنه‌کار جک با نام سی هو X5 به خط تولید


به تازگی وزارت صنعت چین تصاویری منتشر کرده که نشان می‌دهد گروه خودروسازی جک، قصد دارد جک S5 را با یک فیس لیفت ماژور و با تغییر نام به سی هو X5 (Si hao / Sehol X5 ) به چرخه تولید بازگرداند.

 

از نظر ظاهری سی هو X5 تغییرات زیادی را نسبت به جک S5 پشت سر گذاشته است. در نمای جلو مجموعه سپر و جلوپنجره، چراغ‌ها، گلگیرها و در موتور به طور کامل بازطراحی شده است. در نمای کناری نیز شاهد رینگ‌ها و آینه‌های جدید هستیم، اما تغییری در فریم درها و خطوط و پرس روی بدنه رخ نداده است. همچنین در نمای عقب طراحی در پنجم، چراغ‌ها و سپر به طور کامل تغییر کرده و محل نصب پلاک به سپر انتقال داده شده است.

 

AutomobileFarsi SiHao Sehol X5 2

 

چراغ های متصل در نمای عقب به همراه نوشته بزرگ SEHOL ویژگی‌های اصلی طراحی این بخش را شکل می‌دهند. می‌توان گفت سی هو X5 در حال نمایش زبان طراحی جدید است که پیش از این در دیگر محصولات سی هو دیده نشده بود. یک جلوپنجره بزرگ ذوزنقه‌ای و چراغ‌های چند تکه، چهره‌ای زمخت و خشن را به نمایش می‌گذارند. به طور کلی می توان گفت طراحی نمای جلو فرمی جعبه‌ای تر نسبت به گذشته دارد که چندان خطوط مورب نمای کناری سازگار نیست.

 

طول کلی سی هو X5 حدود 3 سانتی‌متر افزایش داشته و ابعاد آن در طول، عرض و ارتفاع سی هو X5 به ترتیب 4505، 1850 و 1698 میلی متر است و فاصله بین دو محور آن بدون تغییر باقی مانده است.

 

AutomobileFarsi SiHao Sehol X5 3

 

بر اساس تصاویر منتشر شده می‌توان گفت نمای داخلی سی هو X5 نیز دستخوش تغییرات قابل توجهی شده و یک نمایشگر بزرگ در قسمت بالایی داشبورد دیده می‌شود. همچنین دو تیپ تجهیزاتی برای این خودرو در نظر گرفته شده و با توجه به زه‌های رنگی یکی از نسخه‌ها این احتمال وجود دارد که امکان شخصی سازی نیز برای مشتریان این خودرو فراهم باشد. در تیپ مجهز‌تر شاهد استفاده از طرح متفاوت برای رینگ‌ها، سانروف پانوراما، چراغ‌های LED ماتریسی در جلو و دوربین 360 درجه هستیم.

 

جزییات چندانی از سی هو X5 منتشر نشده، اما گفته می شود یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با توان 150 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن‌متر برای آن در نظر گرفته شده است.

 

AutomobileFarsi SiHao Sehol X5 4

 

نظر دهید


در همین زمینه