شبکه‌های اجتماعی

مشخصات فنی و امکانات تیگو 8 پرو مشخص شد، محصول جدید مدیران خودرو
اتومبیل فارسی - تیگو 8 پرو

  همراه با دو نوع پیشرانه توربوشارژ

 

 

تیگو8 پرو، لوکس‌ترین محصول مدیران خودرو، پس از مدتها انتظار قرار است در چند ماه آینده رونمایی و به بازار عرضه شود. 


پیگیری‌های خبرنگار اتومبیل فارسی نشان می‌دهد که این کراس‌اوور در بخش فنی به پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ مجهز شده است که توانایی تولید 170 اسب بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور را دارا است. این پیشرانه همراه با جعبه‌دنده 9 سرعته اتوماتیک CVT عرضه خواهد شد.

در کنار این پیشرانه، یک نسخه1.6 لیتری TGDI (توربوشارژ با پاشش مستقیم سوخت) با توانایی تولید 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور نیز در دسترس خواهد بود.

 

در بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی، تیگو 8 پرو به امکاناتی چون رادار نقطه کور، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، سامانه ضد لغزش، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترلی حرکت در سرازیری، 6 کیسه هوای ایمنی، سقف پانوراما، دوربین 360 درجه HD، تنظیم برقی صندلی‌های جلو به همراه گرمکن، کول باکس، باز شدن برقی درب صندوق با حرکت پا و... مجهز شده است.

 

مدیران خودرو پس از تجربه موفق عرضه تیگو 7 به سراغ معرفی تیگو 8 پرو به عنوان کراس‌اوور بزرگ‌تر و مجهزتر رفته است تا با هیوندای سانتافه و میتسوبیشی اوتلندر رقابت کند. در همین راستا، این شرکت برای تیگو 8 پرو گارانتی و خدمات پس از فروش ویژه‌ایی را در نظر خواهد گرفت .

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه