شبکه‌های اجتماعی

هیوندای النترا N برای بازار استرالیا معرفی شد + تصاویر
Automobile Farsi - Hyundai i30 Sedan N

هیوندای النترا جدید با نام i30 N سدان در استرالیا شناخته می‌شود

 

 

پس از آغاز فروش هیوندای النترا N مدل 2022 در ایالات متحده؛ این سدان در استرالیا نیز عرضه شده که در آن‌جا با نام i30 N شناخته می‌شود.


این محصول که آخرین مدل از خانواده N هیوندای به شمار می‌رود،  از پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ بهره می‌برد که توانایی تولید 276 اسب‌بخار قدرت و بیشینه گشتاور 392 نیوتن‌متر را دارا است. این دقیقا همان پیشرانه‌ای است که i30 N نسخه هاچ‌بک و کونا N کراس‌اوور نیز از آن بهره برده‌اند. این پیشرانه قابلیت اتصال به جعبه دنده 6 سرعته دستی و 8 سرعته اتوماتیک دو کلاچه را دارد. همانند سایر مدل‌های سری N، النترا جدید نیز در نسخه دو کلاچه مجهز به حالت‌های رانندگی مخصوس نسخه N شامل N Grin Shift، N Power Shift، N Track Sense Shift است. جعبه دنده این مدل هیوندای دارای حالتی موسوم به Creep Off بوده که احساس یک مبدل گشتاور سنتی را در سرعت‌های آهسته و کم القا می‌کند.

 

هیوندای النترا N که در بازار استرالیا عرضه می‌شود تغییرات منحصر به فردی را برای سیستم تعلیق پشت سر گذاشته است. این تغییرات که در حالت‌های رانندگی نرمال و اسپرت اعمال شده است سبب تطبیق بهتر سیستم تعلیق با شرایط جاده‌ای استرالیا شدهد است. البته حالت رانندگی N، که به صورت الکترونیکی سیستم تعلیق را کنترل می‌کند با نسخه‌هایی که در سایر بازارها عرضه می‌شود تفاوتی ندارد. تمام نسخه‌هایی که در بازار استرالیا عرضه می‌شوند به تایرهای 19 اینچی ساخت میشلن مجهز هستند.

 

تعدادی از ویژگی‌ها و امکانات ایمنی مهم به عنوان بخشی از مجموعه اسمارت سنس هیوندای به صورت استاندارد برای این مدل ارائه شده که از جمله آن‌ها می‌توان به سیستم کمکی جلوگیری از برخورد و هشدار نقطه کور، جلوگیری از برخورد از عقب، هشدار هوشیاری راننده، ساماه کمکی جلوگیری از برخورد جلو، سامانه کمکی رانندگی بین خطوط و... اشاره کرد.



النترا N در بازار استرالیا 34.849 دلار قیمت داشته و در مجهزترین نسخه‌ها با قیمت 38.498 دلار به فروش خواهد رسید.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه