شبکه‌های اجتماعی

برپایی نمایشگاه ویژه توسط فراری برای مایکل شوماخر

به مناسبت پنجاهمین سالگرد تولد اسطوره فرمول 1

موزه فراری برنامه دارد تا نمایشگاه خاصی برای ستاره بازنشسته فرمول1 مایکل شوماخر به مناسبت پنجاهمین سالگرد تولد وی برپا کند.

بر اساس اعلامیه موزه، نمایشگاه با یادمان رویدادهای به یاد ماندنی و نشان‌های هفت بار قهرمانی راننده فراری پرشده است، شوماخر تنها ستاره فرمول‌1 بود که در فاصله سال‌های 2000 تا 2004، 5 عنوان بزرگ اتومبیلرانی را به‌دست آورد.
فراری با شوماخر از سال‌های 1996 تا 2006 توانست قدرتمندترین سازنده خودروهای فرمول‌1 از میان شش خودروساز برتر باشد. این راننده بازنشسته فرمول‌1 نیز مهارت‌های خود را در اختیار فراری گذاشت تا به توسعه ماشین های جاده خود کمک کند و بعد آن نیز شوماخر به عنوان مشاور در فراری فعالیت کرد.
شوماخر در حالی پنجاهمین سالگرد تولد خود را می‌گذارند که در سانحه رانندگی سال 2013 دچار آسیب شدید مغزی شد و خانواده وی برای حفظ حریم خصوصی او خبری از وضعیت جسمانی وی منتشر نمی‌کنند، اما آخرین اخباری که از این ستاره اتومبیلرانی منتشر شده حکایت از آن دارد که شوماخر قادر به راه رفتن و صحبت کردن نیست.
این نمایشگاه ویژه با مشارکت سازمان غیر انتفاعی "ادامه مبارزه" که به همت خانواده مایکل شوماخر برای کمک به آسیب دیدگان بعد از یک حادثه رانندگی جدی تاسیس شده است، به اجرا در خواهد آمد.
این نمایشگاه در سوم ژانویه سال 2019 در حالی آغاز به کار می‌کند که شوماخر پنجاهمین سالگرد تولد خود را جشن می‌گیرد.

نظر دهید


در همین زمینه