شبکه‌های اجتماعی

با فیس‌لیفت جیلی X3 آشنا شوید

رونمایی جیلی از چهار محصول جدید

جیلی در آینده‌ای نه چندان دور از چهار محصول جدید خود رونمایی خواهد کرد. X3 فیس‌لیفت، کراس‌اوور کوچک جیلی است که در فهرست رونمایی این شرکت قرار دارد. X3 فیس‌لیفت در سپرهای جلو و عقب چهره‌ا اسپرت‌تر و جوان‌پسند را به خود گرفته و علاوه بر سپرها، در چراغ‌های LED روشنایی در روز این مدل نیز تغییراتی صورت گرفته است. جیلی برای افزایش مشتریان X3، دو رنگ آبی جدید به فهرست رنگ‌های قابل سفارش برای این مدل افزوده است.
تریم داخلی مشکی درنگ در کنار استفاده از نوار خاکستری در فضای داخلی کابین از دیگر تغییرات در نسخه فیس‌لیفت است. علاوه بر این، فرمان X3 فیس‌لیفت نیز به دکمه‌های چند منظوره مجهز شده است.
جیلی X3 از پیشرانه 1.5 لیتری چهارسیلندر خطی تنفس طبیعی بهره می‌برد که حداکثر توان آن 109 اسب‌بخار بوده و استاندارد ششم آلایندگی ملی چین را نیز به دست آورده است. جعبه دنده جیلی X3 از نوع CVT بوده و جعبه دنده دستی نیز برای آن قابل سفارش است. در عین حال جیلی اعلام کرده است که نسخه اسپرت X3 همزمان با عرضه نسخه معمولی آن به بازار خواهد آمد که از پیشرانه قدرتمندتری برخوردار است اما اطلاعات بیش‌تری از آن منتشر نشده است. جیلی X3 در میانه ماه ژوئن 2019 به صورت رسمی رونمایی می‌شود.

نظر دهید


در همین زمینه