برونو ساکو طراح مشهور مرسدس بنز در 90 سالگی درگذشت
سه شنبه, 10 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
نگاهی به کارنامه طراح افسانه‌ای مرسدس بنز
مدیران خودرو از دو محصول جدید برند اکستریم رونمایی کرد
یکشنبه, 08 مهر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
در مجموعه ایران مال برگزار شد
باتری جدید جیلی می‌تواند یک میلیون کیلومتر بپیماید
جمعه, 06 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
با ۳۵۰۰ بار شارژ کامل
لوکسید R7 با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی هوآوی معرفی شد
پنج شنبه, 05 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
همکاری مشترک چری و هوآوی
بایک بیجینگ X7 توسط دیار خودرو رونمایی شد
چهارشنبه, 04 مهر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
تیارا پرایم به دیار رفت
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

پیشنهاد سردبیر

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
اتومبیل فارسی - ایلیا
صنایع خودروسازی ایلیا اعلام کرد

 معاون بازاریابی و فروش صنایع خودروسازی ایلیا اعلام کرد: خودروهای موعد تحویل پاییز ۱۴۰۳، پیش از اتمام تابستان تحویل شدند.

عقیل مصطفایی با اشاره به تعجیل در تحویل خودروهای ثبت‌نامی‌های پیش از سال و در ابتدای سال ۱۴۰۳ و تعهد تحویل در ماه‌های مهر، آبان و آذر امسال، این خودروها تا پایان شهریورماه به خریداران تحویل شد.

وی دلیل اصلی تعجیل در تحویل خودروهای دایون Y7 صنایع خودروسازی ایلیا را تغییرات در لایه‌های مختلف مدیریتی در سازمان از ابتدای سال تاکنون عنوان کرد و گفت: در مدت زمان اشاره شده، نسبت به صدور دعوتنامه و تکمیل وجه خودروهای مشتریان (در بازه بهار و تابستان)، اقدام شد.

معاون بازاریابی و فروش صنایع خودروسازی ایلیا تاکید کرد: اقدامات انجام شده جهت تحویل زودهنگام خودروهای مشتریان با هدف افزایش رضایت مشتریان، تجربه خرید و دریافت خدمات شایسته از صنایع خودروسازی ایلیا اجرا شد که این مهم نشان از تعهد بالای این مجموعه به مشتریانش است.

مصطفایی اظهار کرد: تحویل زودتر از موعد (۹۰ روزکاری – در بازه ۶۰ روزه) به مشتریان به خواست مدیران صنایع خودروسازی ایلیا و در راستای افزایش رضایت مشتریان اجرایی شده است.
او ادامه داد: برنامه ریزی صورت گرفته در صنایع خودروسازی ایلیا در راستای افزایش رضایت مشتریان با ارائه بهترین خدمات فروش خودرو برای خریداران است این مجموعه بتواند در مسیر توسعه سبد فروش و با اضافه شدن محصولات جدیدتر، خدمات شایسته‌تری را به مشتریان بازار هدف ارائه کند.

معاون بازاریابی و فروش صنایع خودروسازی ایلیا تصریح کرد: در حال حاضر شرایط فروش خودروها در صنایع خودروسازی ایلیا در طرح‌های متنوع نقدی و اقساطی، به صورت شرایط تحویل ۳۰ و ۷۵ روز کاری اجرایی می‌شود.


شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها