شبکه‌های اجتماعی

اس‌کی‌جی اسکیلاس T60 با پلاک گذر موقت در تهران دیده شد
اتومبیل فارسی - اس کی جی اسکیلاس T60

آزمایش لودئو T60 با نامی متفاوت توسط شهر خودرو 

 


تصاویری که توسط یکی از مخاطب‌های اتومبیل فارسی به دست ما رسیده، نشان می‌دهد شهر خودرو در حال آزمایش لودئو T60 با پلاک گذر موقت در تهران است. با این حال نکته جالب در مورد این کراس‌اوور پرحاشیه نام اسکیلاس (Skillas) است که روی بدنه آن خودنمایی می‌کند.

 

AutomobileFarsi SKG Skillas T60 2

چند ماه پیش، این خودرو برای نخستین بار در شوروم شهر خودرو دیده شد و تصاویری از آن منتشر شد که نشان می‌داد نام لودئو روی بدنه آن حک شده است. پس از آن نیز شهر خودرو این کراس اوور را در شوروم شهر مشهد خود به نمایش گذاشت که نشان می‌داد این خودرو قرار است با برند SKG وارد بازار ایران شود. حالا نیز با گذشت چند ماه از آن ماجرا، یک دستگاه از این خودرو با پلاک گذرموقت در حال تردد در شهر تهران است که نشان می‌دهد این خودرو قرار است با نام SKG اسکیلاس T60 وارد بازار شود. نامی که بی تردید تداعی کننده نام اس کلاس در محصولات مرسدس بنز است.


محصول جدید شهر خودرو در حالی در خیابن‌ها تهران دیده می‌شود که هنوز تکلیف تعهد این شرکت به مشتری‌های پیشینش مشخص نشده و اخباری ضد و نقیض از دستگیری مدیرعامل این شرکت به گوش می‌رسد. همچنین برخی خبرها حکایت از این دارد که باشگاه فوتبال شهر خودرو از مالکیت این شرکت خارج شده است.

 

AutomobileFarsi SKG Skillas T60 3


اس‌کی‌جی اسکیلاس T60 یک کراس‌اوور جمع و جور با طول، عرض و ارتفاع 4360، 1830 و 1680 میلی‌متر است که دارای فاصله بین دو محور 2550 میلی‌متری است. این خودرو با موتور 1.5 لیتری توربوشارژ GE15T با توان 156 اسب بخار و گشتاور 215 نیوتن‌متری است که با جعبه دنده CVT همراه می‌شود، در بازار ایران عرضه خواهد شد. نیروی موتور اس‌کی‌جی اسکیلاس T60 به چرخ‌های جلو انتقال داده می‌شود و استاندارد آلایندگی یورو 5 را دریافت می‌کند.

 

بر اساس تصاویری که به دست اتومبیل فارسی رسیده، می‌توان گفت اس‌کی‌جی اسکیلاس T60 در زمینه تجهیزات رفاهی به دوربین دنده عقب، سنسور دنده عقب، آینه‌های تاشو برقی، سنسور باران، دوربین 360 درجه، رینگ‌های آلیاژ آلومینیومی 17 اینچی مجهز شده است. همچنین می‌توان در فهرست آپشن‌های این خودرو در بازار چین که با نام یما بو جون (Yama Bo Jun) شناخته می‌شود، سیستم کنترل کشش، برنامه کنترل پایداری، سیستم کمک شروع جرکت در سربالایی، ورود و استارت بدون کلید، ترمز پارک الکترونیکی، تنظیم برقی صندلی راننده، پوشش چرمی صندلی‌ها، داشبورد و فرمان، کلید‌های مولتی کنترل روی فرمان، پنل لمسی سیستم تهویه مطبوع، ترمزهای دیسکی خنک شونده در جلو و ... اشاره کرد.

 

      بخوانید -> همه چیز درباره لودئو T60، محصول جدید شهر خودرو


بر اساس آزمایش سال 2018 موسسه تست تصادف چین، این خودرو که با نام Yema BoJun مورد آزمایش قرار گرفته، این خودرو موفق به دریافت تنها 2 ستاره ایمنی شده است.


هنوز مشخص نیست شهر خودرو چه زمانی می‌تواند فروش اس‌کی‌جی اسکیلاس T60 را در بازار ایران آغاز کند و آیا اس‌کی‌جی اسکیلاس T60 به عنوان محصول جایگزین به مشتری‌هایی که از شهر خودرو کوپا خریداری کرده‌اند تحویل داده‌ خواهد شد یا این شرکت برنامه دیگری برای این کراس‌اوور تازه و البته مشتری‌های سرگردان خود در نظر گرفته است.

 

نظر دهید


در همین زمینه