شبکه‌های اجتماعی

فوری / بازداشت مدیران شهر خودرو توسط ماموران امنیتی
اتومبیل فارسی - شهر خودرو

اعلام برائت ریگان خودرو از فروش‌های انجام شده توسط شهر خودرو

 

 

دقایقی قبل برخی منابع آگاه اطلاع دادند که دو نفر از اعضای هیئت مدیره شهر خودرو توسط یکی از دستگاه های امنیتی بازداشت شده‌اند. همچنین فرهاد حمیداوی به عنوان مدیرعامل شهر خودرو و فردی به نام حاجیان از مدیران این شرکت، قبل از ورود ماموران این دستگاه امنیتی به محوطه شرکت، از دفتر مرکزی خارج شده‌اند و هنوز اطلاعاتی از آن‌ها در دسترس نیست.

به گزارش پایگاه خبری اتومبیل فارسی به نقل از اسب بخار، در روز اخیر به دلیل برائت شرکت ریگان خودرو از فروش‌های انجام شده توسط شهر خودرو و از سویی حواشی پیش آمده، مشتریان این شرکت دوباره اعتراض‌های خود را به شکل جدی‌تری پیگیری کردند. حال می‌بینیم با وجود تعهدات بسیار که برای شهر خودرو ایجاد شده است، یکی از دستگاه‌های امنیتی کشور با حضور در دفتر مرکزی این شرکت دو نفر از اعضای هیئت مدیره این شرکت واسپاری را دستگیر نموده است. همچنین برخی کارکنان این شرکت می‌گویند که فرهاد حمیداوی در جایگاه مدیرعامل این شرکت، حدود یک ساعت قبل از ورود ماموران به همراه فردی به نام حاجیان از .دفتر مرکزی خارج شده‌اند. آن طور که گفته می‌شود، ماموران این دستگاه امنیتی برای بازداشت مدیرعامل اقدام کرده بودند.

برخی منابع آگاه از عبارت “فرار” حمیداوی در محافل خودرویی صحبت می‌کنند. اما هنوز دستگاه امنیتی مذکور اطلاع رسانی دقیقی را انجام نداده و معلوم نیست که تا چه حد موضوع عدم حضور مدیرعامل شهرخودرو جدی است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه