شبکه‌های اجتماعی

فوری | اطلاعیه ریگان خودرو پیرامون تحویل سری جدید تعهدات معوق خودروی کوپا به مشتریان
اتومبیل فارسی - ریگان کوپا

تحویل خودرو به مشتریان با تاریخ ثبت‌نام خرداد 97 

 

 

پس از بازداشت مدیران ارشد شهر خودرو برای پرونده تعهدات معوق کوپا، بر اساس شنیده‌های تایید شده مدیرعامل و یکی از مدیران ارشد شرکت ریگان خودرو نیز دستگیر شده‌اند.

 

همانطور که می‌دانید ریگان خودرو در سال‌های 96 و 97، کراس‌اوور کوپا را مونتاژ و به بازار کشورمان عرضه کرد اما در ادامه نتوانست نسبت به تحویل خودروهای پیش فروش شده در سال‌های 97، 98 و 99 اقدام کند. این خودروها توسط شهر خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش شرکت ریگان خودرو پیش فروش شده بودند. 

 با تایید مراجع قضایی

 

 

مدیرعامل ریگان خودرو در زمان اعتراض مشتریان اعلام کرده بود که تعهدات معوق مربوط به سال 97 را می‌پذیرد و خود را ملزم به تحویل خودروهای مشتریان می‌داند، اما در خصوص خودروهای پیش فروش شده در سال‌های 98 و 99 با توجه به تصمیمات جلسه حضوری مورخ 12 اسفند 97 و ابلاغیه ممنوعیت پیش فروش و ثبت نام خودروی کوپا به شهر خودرو، تعهدی را متوجه شرکت ریگان خودرو نمی‌داند زیرا این شرکت ممنوعیت فروش کوپا را در انتهای سال 1397 به شهر خودرو ابلاغ کرده بود. 

 

همین مساله باعث اعتراض شدید مشتریان و ثبت شکایت علیه شرکت ریگان خودرو شد که در ادامه این شکایات، مدیران ارشد شهر خودرو و مدیرعامل و یکی از مدیران ارشد شرکت ریگان خودرو نیز دستگیر شده‌اند. اما به تازگی ریگان خودرو اطلاعیه‌ای را در سایت رسمی خود منتشر و بر اساس آن اعلام کرده است که از هفته آینده تحویل خودروهای ثبت‌نام شده در تاریخ خرداد ماه 1397 که به تایید مراجع قضایی رسیده است را شروع خواهد کرد.

 

ریگان خودرو در این اطلاعیه تحویل سایر تعهدات معوق کوپا را منوط به ارسال لیست ثبت‌نامی‌ها به نماینده بازپرس و تایید قضایی دانست و ترتیب تحویل نیز بر اساس زمان ثبت‌نام خواهد بود. 

 

جزئیات بیش‌تر این اطلاعیه به شرح زیر است:

 

AutomobileFa RVCO Notifications Coupa Customers

 

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه