شبکه‌های اجتماعی

Voyah Free
اتومبیل فارسی - Voyah Free
لوکس و آینده‌نگر

 

همان‌طور که لکسوس به‌عنوان برند لوکس تویوتا متولد شد، یا آکورا برای هوندا و اینفینیتی برای نیسان چنین نقشی را ایفا می‌کنند، خودروسازی دانگ فنگ چین هم برای عرضه‌ی خودروهای برقی و رده بالای خود، برند VOYAH را خلق کرده است. این برند تاکنون سه محصول را روانه‌ی بازار کرده و FREE یکی از جذاب‌ترین آن‌هاست.


طراحی VOYAH محصول سروش موتور


دانگ‌فنگ با وویا (VOYAH) FREE هدفی بلندپروازانه را برگزیده: رقابت با برندهای لوکس آلمانی و به طور مشخص دو مدل مرسدس GLC و ب‌‌ام‌و X3. به همین خاطر است که در مرحله‌ی طراحی نیز دست همکاری به استودیوی مشهور ایتال‌دیزاین جیاجیارو فشرده تا نتیجه یک اس‌یووی خوش‌تناسب و خوش‌تراش باشد. سطوح صیقلی کناره‌ها، خط کمر مرتفع، گرافیک یکپارچه‌ی چراغ و جلوپنجره در نمای جلو و خطوط افقی کشیده در نمای عقب، فرمولی امتحان‌ پس‌داده برای آفریدن یک اس‌یووی باوقار و حال‌وهوای لاکچری هستند و انصافا تیم طراحان جیاجیارو و دانگ فنگ، به‌خوبی با رعایت جزئیات، از پس انجام این وظیفه برآمده‌اند. در داخل هم صفحات نمایشگر پرتعداد که در پیشانی داشبورد قرار گرفته‌اند همراه با المان‌های افقی و به‌کارگیری متریال‌های باکیفیت و نورپردازی با قابلیت تنظیم شخصی، مجموعا فضایی مطابق با ترند خودروهای امروزی را ایجاد کرده‌اند که هم از لحاظ ویژگی‌های تکنولوژیکی و هم جنبه‌های لوکس‌بودن، امتیاز خوبی را دریافت می‌کند.

 

 

ویژگی‌های فنی VOYAH محصول سروش موتور


FREE در دو گونه‌ی تمام‌برقی و هیبریدی ارائه می‌شود که در نمونه‌ی هیبریدی یک موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری توربو همراه با دو موتور برقی (در جلو و عقب خودرو) که هرکدام به ترتیب ۲۶۸ و ۲۱۵ اسب بخار قدرت دارند، مجموعا توان ۴۸۶ اسب بخاری را در اختیار راننده قرار می‌دهند باک ۵۶ لیتری بنزین و مجموعه‌ی باتری‌ها با ظرفیت ۳۹ کیلووات ساعت، برد پیمایشی ۱۱۰۰ کیلومتری را برای وویا فراهم کرده‌اند. علاوه بر موتور بنزینی که به شارژ باتری‌ها کمک می‌کند، می‌توان با اتصال سوکت شارژر type 2 به ایستگاه‌های شارژ AC،‌ ظرف مدت حدود ۴.۵ ساعت باتری‌ها را در حداکثر ظرفیت‌شان پر کرد. ضمن اینکه در روش شارژ مستقیم یا DC نیز کمتر از ۳۰ دقیقه برای رسیدن به ۸۰ درصد ظرفیت باتری‌ها زمان لازم است که در صورت وجود زیرساخت‌های کافی در آینده می‌تواند استفاده از این اس‌یووی را بسیار آسان کند.


تجهیزات و امکانات VOYAH محصول سروش موتور


هنوز لیست کامل تجهیزات رفاهی VOYAH FREE منتشر نشده، اما شارژر وایرلس، اپل کارکیت، اندروید اتو، دستیار هوشمند پارک (APA) در کنار امکانات ایمنی نظیر چهار دوربین جانبی با قابلیت نمایش تصاویر ۳۶۰ درجه، دوربین دید در شب، دوربین داخلی جلو و عقب با قابلیت ضبط تصاویر، ۶ کیسه‌ی هوا و سیستم رانندگی هوشمند سطح ۲ (که در مواردی محدود هدایت خودرو را بر عهده می‌گیرد) خبر از خودرویی پیشرو و دست‌ودل‌باز در به‌کارگیری امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی پیشرفته می‌دهد.
در حال حاضر VOYAH FREE حضور موفقی در بازار نروژ دارد. سوییسی‌ها نیز از سال گذشته امکان خرید این خودرو را داشته‌اند و شرکت تولیدکننده نیز حضور گسترده‌ای را در بازارهای اروپای شرقی و روسیه برنامه‌ریزی کرده است.
سروش‌ موتور برای عرضه‌ی نمونه‌ی هیبریدی این خودرو در کشور برنامه‌ریزی عملی دارد و از این اس‌یووی لوکس جذاب در نمایشگاه خودروی مشهد ۱۴۰۳ رونمایی کرده است.

 

 

 











نظر دهید


در همین زمینه