شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مرسدس بنز GLB
شامل نسخه‌های AMG

 

اشتوتگارتی‌ها به تازگی نسخه به روز شده GLB و GLA را معرفی کرد. برخی از این به روز رسانی‌ها شامل نمای رو به رو همراه با جلوپنجره جدید، چراغ‌های LED جدید و افزایش امکانات استاندارد می‌شود.


همانطور که گفته شد، جلوپنجره در این دو خودرو اصلاح شده و در مدل GLB با سپری همراه می‌شود که مستحکم‌تر و حجیم‌تر شده تا از خودرو محافظت بیشتری داشته باشد. مرسدس رنگ جدید Spectral Blue Metallic و طرح‌های جدید رینگ 18 و 20 اینچ را برای GLB 2024 در نظر گرفته است.

آلبوم تصاویر مرسدس بنز GLA مدل 2023


هر دو کراس‌اوور در کابین به صورت استاندارد میزبان دو نمایشگر 10.25 اینچ، اپل کار پلی بیسیم، اندروید اتو و فرمان چرمی از جنس ناپا بهره می‌برد. نسخه‌های AMG Line برای اولین بار در این دو مدل با گرمکن فرمان استاندارد عرضه می‌شود.


GLA220, GLB250 4Matic, GLB 250, GLB250 4Matic از یک پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتر توربو همراه با سیستم هایبرید ملایم استفاده می‌کنند که 221 اسب‌بخار قدرت و 349 نیوتن‌متر گشتاور خروجی دارد.

آلبوم تصاویر مرسدس بنز GLB مدل 2023

 
نسخه‌های AMG نیز از طراحی اصلاح شده در نمای جلو بهره می‌برند. گرافیک‌های چراغ LED جلو و عقب نیز در این نسخه‌ها تغییر پیدا کرده تا به تازه بودن این نما کمک کند. داخل کابین مرسدس برای هر دو مدل از جدید‌ترین نسل فرمان‌های AMG Performance و جدیدترین نسخه نرم‌افزار MBUX استفاده کرده است.


پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتر توربو این کراس‌اوورها 204 اسب‌بخار قدرت و 399 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان نیرو و گشتاور توسط گیربکس 8 سرعته دو کلاچه به هر چهارچرخ منتقل می‌شود. AMG GLA35 می‌تواند طی مدت زمان 5.1 ثانیه و AMG GLB35 نیز طی مدت زمان 5.4 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.


این نمونه‌ها اواخر پاییز به نمایندگی‌های ایالات متحده می‌رسند و قیمت آنها مشخص نشده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه