شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - آکورا اینتگرا S
قدرتمندترین اینتگرا تاریخ

 

آکورا مدل اینتگرا S را به صورت رسمی معرفی کرد. اولین نمایش عمومی آکورا اینتگرا S پیش از تولید در ماه ژوئن آخر هفته در Acura Grand Prix of Long Beach خواهد بود.


سدان اسپرت آکورا از پیشرانه چهار سیلندر 2 لیتر توربو بهره می‌برد که 320 اسب‌بخار قدرت و 420 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این میزان نیرو و قدرت توسط گیربکس 6 سرعته دستی با rev-matching به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. مانند اکثر خودروهای اسپرت، این نمونه نیز از دیفرانسیل لغزش محدود بهره‌مند شده و در کل با چنین مشخصاتی، آکورا اینتگرا S 2024 قدرتمندترین اینتگرا تولید شده در تاریخ است.


ترمزها در جلو از نوع تک پیستون برمبو هستند و سیستم تعلیق نیز از دمپرهای تطبیقی با حالت‌های رانندگی Comfort, Sport, Sport+ بهره می‌برد. زیر آکورا اینتگرا S رینگ‌های 10 پر 19 اینچ با روکش Shark Gray قرار دارد که با تایرهای Michelin Pilot Sport 4S با سایز 265/30 پوشیده شده است.

 


ویژگی نمای خارجی به نمای جلو اصلاح شده، کاپوت آلومینیومی با خروجی هوا، گلگیرهای پهن، دفیوزر عقب و اگزوزهای سه گانه معطوف می‌شود. آکورا برای این مدل از رنگ انحصاری Tiger Eye Pearl استفاده می‌کند.


کابین آکورا اینتگرا S به صورت استاندارد دارای صندلی‌های محکم‌تر از جنس Ultrasuede با گرمکن، نمایشگر 10.2 اینچ دیجیتال پشت فرمان، نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی 9 اینچ با قابلیت اپل کارپلی و اندروید اتو بیسیم، نمایشگر هدآپ، سیستم صوتی سه بعدی ELS Studio با 16 بلندگو، شارژر وایرلس و.. است.


آکورا، اینتگرا S را با چند لوازم جانبی اسپرت که شامل قطعات فیبرکربنی برای اسپویلر و درپوش آینه‌ها، رینگ 19 اینچ مسی با لوگو نورانی و دستگیره در تیتانیومی می‌شود عرضه خواهد کرد.

نظر دهید


در همین زمینه