شبکه‌های اجتماعی

لکسوس UX 2023 با قابلیت‌های جذاب و بدنه‌ای محکم‌تر
اتومبیل فارسی - لکسوس UX 2023

خودرویی با 20 نقطه جوش اضافی برای افزایش استحکام


هرچند ممکن است که از ظاهر خودرو مشخص نباشد، اما کوچکترین کراس اوور لکسوس با یک آپدیت بزرگ برای مدل 2023 همراه شده است.


لکسوس UX جدیدترین مدل از برند لوکس تویوتا است که به سیستم اطلاعات و سرگرمی با مانیتور 8 و 12.3 اینچی مجهز شده است. گذشته از نمایشگر بزرگ، رزولوشن بالا و سیستم کنترل و کاربری از راه دور نیز برای آن در نظر گرفته شده است.


در این سیستم تغییراتی به چشم می‌خورد که از آن جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. اکنون در لکسوس UX از دو خروجی شارژ USB استفاده شده است در حالی که دکمه‌های گرمکن صندلی نیز از زیر داشبورد به سمت راست اهرم تعویض دنده انتقال یافته است. خوشبختانه در این مدل پد شارژ بیسیم بزرگ‌تر از قبل شده است.همچنین لکسوس با افزودن چراغ‌های LED زیبایی بیشتری را به درون کابیین بخشیده است.


و اینک تغییراتی که برای شما قابل مشاهده نیستند.


مهندسان با اضافه کردن 20 نقطه جوش به محیط بیرونی و در‌های عقب استحکام بالاتری را به بدنه این خودرو افزوده‌اند. لکسوس مدعی است که مدل‌های اولیه UX درمرکز فنی شیمویاما تویوتا مورد تست و بازرسی قرار گرفته‌اند تا بتوانند فرمان برقی، کمک فنرها و سایر قسمت‌های این خودرو را اصلاح کنند.


لاستیک‌های ران‌فلت جدید مورد استفاه در لکسوس UX 2023 باعث شده است تا کابین مقداری نرم‌تر از قبل به نظر برسد. با ارتقای مدل اسپرت F در این خودرو به منظور دستیابی به سیستم‌های تعلیق تطبیقی و همچنین دمپرهای طراحی شده توسط یاماها، هندلینگ بهتر و دقیق‌تری در انتظار شماست.


در داخل UX صندلی‌های اسپرت ارتقا یافته، فرمان متفاوت، پدال‌های آلومینیومی و دسته دنده‌ای با طراحی انحصاری به چشم می‌خورد. در لکسوس UX F SPORT 2023 ، جای استراحت پای راننده و پدال‌ها از جنس آلومینیوم ضد خش است. در اروپا اکنون مدل F- SPORT این خودرو با نام UX 250h در دسترس است.


گذشته از سیستم اطلاعات و سرگرمی که به آن اشاره شده، صفحه نمایش بزرگ این خودرو تصاویر پانورامای واضحی را که از دوربین‌های عقب، جلو و جانبی خودرو دریافت می‌کند، برای شما به تصویر می‌کشد. و در پایان، ارتقای سیستم رادار و دوربین این خودرو منجر به افزایش سطح ایمنی آن شده است.


لکسوس UX به روز شده، از تابستان امسال در سراسر جهان به فروش می‌رسد.

 

نظر دهید


در همین زمینه