شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فولکس واگن R 20th Anniversary Edition

تنها 1800 دستگاه تولید خواهد شد


ماه می فولکس واگن نسخه Golf R 20 Years edition را معرفی کرد و 20 سالگی R32 را با آن جشن گرفت؛ حالا این مدل با اندکی تغییرات و با نام R 20th Anniversary Edition به بازار آمریکا عرضه می‌شود.


از این مدل تنها 1800 دستگاه در سه رنگ Lapiz Blue Metallic, Deep Black Pearl, Pure White برای بازار آمریکا شمالی تولید می‌شود. اگر خریدار رنگ بدنه سفید و یا مشکی را برای R 20 Years انتخاب کند، قاب آینه خودرو به رنگ آبی لاپیز خواهد بود و اگر رنگ بدنه آبی را انتخاب کنند، کاور آینه‌ها مشکی می‌شود. زیر خودرو R 20 Years رینگ‌های 19 اینچ آلومینیومی Estoril مشکی براق قرار دارد که توسط تایر‌های 235/35 پوشیده شده است.


نکته جالب در خصوص نسخه ویژه بازار آمریکا گیربکس این خودرو به حساب می‌آید. R 20 Years در بازار آمریکا تنها با گیربکس 6 سرعته دستی فروخته خواهد شد. گیربکس دو کلاچه DSG هفت سرعته در تریم‌های پرمیوم با قیمت بالاتر در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.


از نظر بصری، با وجود علامت‌های مختلفی همچون R آبی رنگ بر روی جلوپنجره، درب عقب، روی فرمان و علامت 20 بر روی ستون B این مدل از دیگر مدل‌های گلف متمایز می‌شود. در داخل فولکس واگن برای اولین بار تزئینات فیبرکربن را به صورت استاندارد بر روی محصولات تولیدی خود نصب می‌کند که فضایی اسپرت‌تر و گیراتر به این قسمت می‌بخشد.

 

 


قوای محرکه این هاچ‌بک دوست داشتنی از نوع 4 سیلندر 2 لیتر EA888 است که 315 اسب‌بخار قدرت و 420 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این مدل به توزیع برداری گشتاور و دمپر‌های تطبیقی فولکس واگن مجهز شده است.


خودرو R 20 Years پاییز سال جاری در بازار آمریکا شمالی به فروش خواهد رسید. قیمت پایه این خودرو 44.940 دلار تعیین شده که مجهز به دنده دستی است. خریدارانی که به دنبال گیربکس اتوماتیک هستند باید 45.740 دلار بپردازند.

 

نظر دهید


در همین زمینه