شبکه‌های اجتماعی

زمان نامناسب تغییر لکسوس + تصاویر
اتومبیل فارسی - لکسوسse2023

آپدیت کابین و تکنولوژی‌های لکسوس ES برای اروپا

 

لکسوس آخرین نسل از سدان سایز متوسط خود را که با کد ES و اتاق XZ10 می‌شناسیم، سال 2018 در نمایشگاه بیجینگ معرفی و از سال 2019 عرضه آن را آغاز کرد. لکسوس هر 5 تا 6 سال یک بار نسل ES را تغییر داده که نشان می‌دهد برای به روز رسانی کلی و یا حتی فیس‌لیفت نمای خارجی زمان نامناسبی است. این خودروساز ترجیح داده که برای نیمه سال جاری و ابتدای سال جدید میلادی، تغییرات و ارتقا خود را برای راحتی و افزایش حس خوب سرنشینان در داخل کابین انجام دهد.

 

سیستم مالتی مدیا لکسوس ES جدید با دریافت آپدیت، بهتر از گذشته شده و به فرامین پاسخ سریع‌تر می‌دهد. ارتقا عملکرد مبتنی بر درک مستقیم و فانکشن‌های بیشتر، سیستم مسیریابی مبتنی بر فضای ابری، بهبود تشخیص فرامین صوتی و سیستم اپل کار پلی وایرلس نیز جزئی از پکیج جدید سیستم مالتی مدیای  لکسوس ES هستند. متاسفانه صاحبین گوشی‌های اندروید همچنان باید با سیم ارتباط خود را با این سیستم بر قرار کنند.

 

در لکسوس ES سیستم مسیریابی مبتنی بر فضای ابری این امکان را در اختیار راننده قرار می‌دهد که به صورت لحظه‌ای و به روز مسیر‌ها را در اختیار داشته باشد و از قیمت محلی جایگاه‌های سوخت، پارکینگ‌های عمومی و ترافیک لحظه‌ای مطلع شود. با این پکیج آپدیت جدید، دستیار صوتی Hey Lexus می‌تواند به دستورات غیررسمی مانند "سردم شده است" نیز پاسخ بدهند.

 

لکسوس ماژول ارتباطات خود را ارتقا داده که با این به روز رسانی، حالا ES می‌تواند به اینترنت متصل شود. این اتصال به ES اجازه می‌دهد تا از e-Care که سرویس تشخیص مشکلات به حساب می‌آید ارتباط برقرار کند. در کنار این مورد این قابلیت به مالک اجازه می‌دهد تا از طریق اپلیکیشن لکسوس لینک که بر روی موبایل نصب می‌شود؛ از راه دور درب‌ها را باز و بسته، فلاشر‌ها را روشن و خاموش و یا سیستم تهویه را تنظیم کند.

 

لکسوس ES از یک کنسول مرکزی جدید نیز بهره می‌برد که در آن خبری از تاچ پد نیست و جای آن دو نگهدارنده لیوان جایگزین شده است. شارژر وایرلس که پیش از آن در باکس قرار داشت به بیرون از آن منتقل شده و حالا پورت‌های پرکاربرد USB A و USB C نیز به آن اضافه شده است.

 

در بخش رنگ بندی تودوزی نیز یک رنگ جدید با نام Ammonite Sand قابل سفارش خواهد بود. بد نیست که بدانید گزینه ES F Sport Design برای اروپا با 10 رنگ بیرونی، 4 رنگ داخلی، چرخ‌های 19 اینچی و نشان F sport بر روی گلگیر‌ها در دسترس قرار گرفته است. تولید لکسوس 2023 از ماه آگوست انجام می‌شود و مشخص نشده که این تغییرات برای بازار آمریکا نیز در نظر گرفته می‌شود یا خیر.

 

نظر دهید


در همین زمینه