شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فولکس‌واگن گلف فیس‌لیفت ۲۰۲۵
تیزر تبلیغاتی جدید منتشر شد

فولکس‌واگن با تایید معرفی و رونمایی رسمی از نسخه فیس‌لیفت گلف در سال ۲۰۲۴، اولین تصویر تبلیغاتی این مدل موردانتظار را منتشر کرد. این تصویر در واقع در بخشی از یک ویدیوی رسمی که تمام مدل‌های فولکس‌واگن در سال ۲۰۲۳ را بررسی می‌کرد افشا شده است.

اگرچه به لطف برخی تصاویر جاسوسی منتشرشده با ظاهر کلی گلف جدید آشنایی داریم، اما این تصویر برای اولین بار و به صورت رسمی، طراحی خودرو را تایید می‌کند. در آن، چراغ‌های جلوی LED با طراحی به‌روزشده را می‌بینیم که ظاهر مشابهی نیز با مجموعه محصولات ID دارد. نشان روشن‌شده فولکس‌واگن را هم مشاهده می‌کنیم.

عمده تغییرات فولکس‌واگن گلف ۲۰۲۵ در جلوی آن رخ می‌دهد. گفته شده که بخش‌های دیگر بدنه، بدون تغییر باقی خواهد ماند. فضای داخلی خودرو نیز صاحب یک نمایشگر بزرگ و جدید و برخی بهبودهای کیفی دیگر از جمله ویژگی‌های فناوری‌محور تازه می‌شود.

انتظار می‌رود که گزینه‌های پیشرانه نیز بدون تغییر به نسخه فیس‌لیفت انتقال یابند. منتهی از نسخه‌های بهبودیافته‌ای از این پیشرانه‌ها استفاده خواهد شد که تاکید بیشتری روی سیستم پلاگ‌این هایبریدی خودرو خواهند داشت. علاوه بر نسخه GTE که در قالب پلاگ‌این هایبریدی عرضه می‌شود، نسخه‌های GTI بنزینی، GTD دیزلی و نسخه قدرتمند و موردانتظار R هم برای گلف ۲۰۲۵ تایید شده است.

 

AutomobileFa Volkswagen Golf VIII Facelift 14021005 001



اگرچه فولکس‌واگن گلف اخیرا لقب «پرفروش‌ترین خودروی اروپا» را از دست داد، اما همچنان یک دارایی بسیار مهم و حیاتی برای این برند آلمانی محسوب می‌شود. به‌روزرسانی این مدل که سال آینده عرضه خواهد شد، چرخه عمر گلف MK8 را برای چند سال دیگر ادامه خواهد داد و سپس در اواخر دهه جاریی، با نسل تمام‌الکتریکی گلف MK9 آشنا می‌شویم. مدلی که قرار است در تاسیسات تولیدی برند در وولفسبورگ تولید شود و سوار بر سازه جدید SSP خواهد بود.

می‌توانید برای مشاهده ویدیوی بررسی عملکرد فولکس‌واگن در سال ۲۰۲۳ که توسط مدیرعامل برند یعنی توماس شیفر روایت می‌شود،‌ به این لینک مراجعه کنید. تیزر مربوط به گلف ۲۰۲۵ در اواخر ویدیو قرار دارد.

نظر دهید


در همین زمینه