شبکه‌های اجتماعی

کانسپت جدید کیا لو رفت

قبل از شروع به کار نمایشگاه نیویورک رخ داد

 در حالی که تنها چند روز تا آغاز به کار یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت اتومبیل یعنی نمایشگاه بین‌المللی نیویورک باقی مانده است تصاویری از محصول جدید کیا که قرار بود در این نمایشگاه رونمایی شود درز کرده و تبدیل به یکی از سوژه‌های وب‌سایت‌های خودرویی شده است.

وب‌سایت Carscoops در خبرنامه‌ای که ویژه نمایشگاه اتومبیل نیویورک منتشر کرده بود تصویری از یک کراس‌اوور مفهومی دو در به نام هابانیرو در آن به چشم می‌خورد. هیچ اطلاعات رسمی توسط کیا تاکنون در مورد این کانسپت جدید منتشر نکرده است، اما مطابق معمول، زمانی که یک نفر زودتر از موعد اطلاعاتی را لو می‌دهد خودروسازی که درگیر ماجرا شده مجبور به ارائه جزییاتی می‌شود.


در حال حاضر در مورد ماهیت و قصد کیا از توسعه این کانسپت تنها می‌توانیم گمانه‌زنی‌هایی را مطرح کنیم. هابانیرو ممکن از مرجعی باشد برای نسخه‌های بعدی شاسی‌بلند کیا نیرو. البته این امکان نیز وجود دارد که اشاره‌ای باشد به فلفل مشهور چیلی به نام هابانرو با یک اشتباه تایپی!
شیوه‌ای که در طراحی این اتومبیل مفهومی در پیش گرفته شده و به ویژه خطی سراسری از چراغ‌های LED که در جلو این کانسپت و در عرض آن کشیده شده است می‌تواند نشانه‌ای احتمالی از وجود پیشرانه‌ الکتریکی در این اتومبیل باشد.


خط‌های اصلی بدنه این اتومبیل چندان شباهتی به طراحی‌های دیگر کیا ندارد. بدنه کانسپت جدید کیا به سادگی تمام طراحی شده تا جایی که برای رسیدن به ظاهری یک‌دست از دستگیره‌های در مخفی هم‌سطح با بدنه استفاده شده است. استفاده از رنگ قرمز در بخش انتهایی این کانسپت در کنار تایرهایی که از عاج‌های درشت برخوردار هستند ظاهری قدرت‌مند به آن بخشیده است. برای آشنایی بیشتر کیا هابانرو مفهومی باید منتظر اطلاعاتی باشیم که احتمالا کمی قبل از آغاز به کار نمایشگاه نیویورک منتشر می‌شود.

نظر دهید


در همین زمینه