شبکه‌های اجتماعی

دویست هزارمین گلف R

در بریتانیا تحویل مشتری شد

 فولکس‌واگن دویست هزارمین گلف R تولیدشده را در بریتانیا به دست یک مشتری کلکسیونر رساند. مالک این خودرو «کیث ویلیامسون» است و این گلف اولین محصول اسپرتی نیست که از فولکس‌واگن خریداری کرده است. او مالک یک دستگاه گلف GTI و همچنین اولین مدل R از فولکس‌واگن گلف یعنی گلف  R32 مارک 4 مدل 2002 است.
فولکس‌واگن R از سال 2011 به عنوان یک برند مستقل فعالیت می‌کند. این زیرمجموعه کوچک از غول خودروسازی آلمان، همچنین توسعه نسخه‌های اسپرت و سریعی از پاسات، توراگ و شیراکو را  نیز در کارنامه خود دارد. جاست کاپیتو، رئیس بخش موتوراسپرت فولکس‌واگن است که تولید و عرضه 200،000 دستگاه گلف R را در مدت 15 سال یک دستاورد بزرگ می‌داند. جاست کاپیتو فولکس‌واگن R را کسب و کار کوچکی می‌خواند که حدود 350 نفر را در تیم خود جای داده است. او معتقد است که تک تک افرادی که در این شرکت کار می‌کنند برای موفقیت مجموعه کمک می‌کنند.
ایوان شولر، مدیر توسعه کسب و کار فولکس‌واگن R اضافه می‌کند: «خودروهای ما فولکس‌واگن‌های کامل و واقعی هستند که قدرت و امکانات اضافی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند که به صورت استاندارد در محصولات  معمولی این شرکت یافت نمی‌شوند.»

نظر دهید


در همین زمینه