شبکه‌های اجتماعی

چری و جهان سبز
 چری با کیفیت‌ترین خودروساز چینی

به فاصله کوتاهی از اعلام نتایج بررسی موسسه امریکایی JD Power و اعلام نام چری به‌عنوان با کیفیت‌ترین خودروساز چینی، این شرکت در ماه اکتبر، میزبان یک کنفرانس بین المللی با تمرکز بر موضوعات زیست محیطی و فناوری‌های آینده در ووهو (چین) است. این کنفرانس با دعوت شرکت کنندگانی از کشورهای مختلف شامل مشتریان خارج از کشور، اینفلوئنسرهای مطرح و رسانه‌های تراز اول، به منظور همکاری در ایجاد یک اکوسیستم پایدار، قصد دارد یک مدل زیست محیطی را بررسی کند.

 

Automobilefa NewLife 14020802 01

 

چری و رویای جهان سبز
تحت عنوان «جهان سبز، فناوری، خانواده و همراهی»، چری قصد دارد محصولاتی از زندگی هوشمند را به نمایش بگذارد که مردم، ماشین ها و زندگی را با هم ادغام می‌کنند. این اجلاس شامل تست‌درایوهای جهانی و نمایشگاهی از محصول زیست محیطی است که شرکای هوشمند چری را برای سبک زندگی، سفر و فناوری دعوت می‌کند. هدف چری از تعامل با مشتریان در سراسر جهان و استفاده از فناوری هوشمند، درک نیازهای کاربران، کشف سبک زندگی جدید، و ارتقای ابزارهای انرژی، همسو با ارزش‌های برند است. علاوه بر این، چری بر فناوری‌های پیشرو تاکید می‌کند و قصد دارد یک سیستم زیست محیطی جدید ایجاد کند که راهی مترقی را در توسعه زیست محیطی صنعت خودرو در پیش بگیرد. تعهد این شرکت به رضایت مشتری و ایجاد ارزش از طریق تلاش‌های مستمر آن در توسعه مبتنی بر فناوری و گسترش بازار جهانی مشهود است.

 

Automobilefa NewLife 14020802 02

 

روحیه هم‌اندیشی و رونمایی از دستاوردها
در کنار این کنفرانس چری در حال آماده شدن برای «اجلاس بین المللی مشتریان 2023» است که بر «سفر سبز» و «حفاظت از محیط زیست» تمرکز خواهد کرد. ابتکارات چری شامل اجرای طرح «8023» و صندوق رفاه عمومی سبز با هدف ارائه کمک در غذا، آب سالم، بهداشت و آموزش برای کودکان در مناطق فقیر است. این شرکت قصد دارد ضمن همکاری با سازمان‌هایی مانند یونیسف و اتحادیه بین المللی حفاظت از طبیعت (IUCN) موافقت نامه‌هایی برای تامین نیازهای کودکان در مناطق محروم، همچنین حفاظت از جنگل‌ها و حیات وحش را در راستای ترویج توسعه پایدار سبز جهانی به امضا برساند.

نظر دهید


در همین زمینه