شبکه‌های اجتماعی

مرسدس بنز تولید چهارصدهزارمین دستگاه G کلاس را جشن گرفت
اتومبیل فارسی - مرسدس بنز G کلاس 2019

با تولید یک نسخه G400d قرمز رنگ

 

 

مرسدس بنز با تولید چهارصدهزارمین دستگاه از G کلاس از ابتدای تولد این کلاس تا کنون، به نقطه عطفی بزرگ در شاسی‌بلند آفرودی و همه فن حریف خود دست یافت.
چهارصدهزارمین دستگاه از مرسدس بنز خارج شده از خط تولید این خودروساز آلمانی نسخه G400d به رنگ قرمز است که به یک پیشرانه 6 سیلندر خطی توربو دیزل 3 لیتری با توانایی تولید 325 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن‌متر گشتاور مجهز شده است.
مدیر بخش خودروهای آفرودی مرسدس بنز در این باره گفت: «ما بسیار افتخار می کنیم که چهارصد هزار دستگاه از این اتومبیل آفرودی را تولید کرده‌ایم. ما می‌خواهیم از مشتریان و طرفداران وفادار خود و مگنا استایر شریک ما در گراتس تشکر کنیم. ما در حال نوشتن فصل بعدی این داستان موفق هستیم. ما این مجموعه را الکتریکی می‌کنیم تا G آینده‌ای با آلایندگی صفر داشته باشد.»

نسل جدید G کلاس از سال 2018 تولید می‌شود. مشتریان همچنین می‌توانند خودروی خود را با برنامه شخصی‌سازی "G manufaktur" که شامل رنگ‌های بیرونی سفارشی و تجهیزات بیش‌تر است، سفارشی کنند. طبق گفته این خودروساز تقریبا 60 درصد از کل خریداران کلاس G از برنامه سفارشی سازی "G manufaktur" استفاده می‌کنند.


لازم به ذکر است که تولید محصولات آفرودی مرسدس بنز که حرف G به نمادی ثابت در آن‌ها تبدیل شد از سال 1972 با همکاری Daimler-Benz و Steyr-Daimler-Puch و با معرفی یک نمونه مفهومی آغاز شد.

 

AutomobileFa 400000th Mercedes Benz G Class

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه