شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - استون مارتین Volante DBS 770 Ultimate
محدود به 199 دستگاه

 

هنگامی که استون مارتین در ماه ژانویه از DBS 770 Ultimate رونمایی کرد، تنها نسخه کوپه آن را به نمایش گذاشت و خبری از مدل کانورتیبل نبود. پس از گذشت این مدت حالا استون مارتین نسخه کانورتیبل DBS 770 Ultimate را که پسوند ولانته دارد معرفی کرد که به علت تولید 199 دستگاه از آن بسیار خاص‌تر است.


از نظر ظاهری استون مارتین DBS 770 تفاوتی با نسخه کوپه نداشته و زیبایی انکار ناپذیری دارد. 770 آلتیمیت ولانته از پیشرانه 12 سیلندر 5.2 لیتر ارتقا یافته بهره می‌برد که 759 اسب‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. DBS 770 قدرتمندترین مدل جاده‌ای استون مارتین لقب می‌گیرد. تمام 199 دستگاه از پیش فروخته شده و برخی از آنها توسط خریداران سفارشی سازی شده‌اند. انتخاب رنگ بیرون و داخل کابین به همراه انتخاب بج‌های داخل و خارج از جنس کروم و یا رنگ مشکی و پکیج فیبرکربن؛ مواردی هستند که خریداران می‌توانند انها را برای استون مارتین DBS 770 خود انتخاب کنند. علاوه بر این، DBS 770 Ultimate Volante می‌تواند همراه با یک مجموعه چهار عددی چمدان به خریدار عرضه شود.

 


زیر استون مارتین DBS 770 از رینگ‌های سفارشی 21 اینچ آلیاژی که پیش از این بر روی والکری و ویکتور نیز نصب شده استفاده کرده‌اند که طرح پیچیده‌ای دارد. این رینگ‌ها در دو رنگ satin silver یا satin blackعرضه خواهند شد که رنگ ساتن مشکی با روکش الماس کاری شده نیز قابل سفارش است. رینگ‌ها با تایرهای پیرلی P Zero با ابعاد 265/35 در جلو و 305/30 در عقب پوشیده شده‌اند.


رکاب‌های داخل استون مارتین DBS 770 در دارای پلاکی هستند که لوگو ویژه 770 Ultimate و سری ساخت از 199 دستگاه را نشان می‌دهد. بخش Q استون مارتین برای شخصی سازی این مدل در اختیار خریداران قرار دارد تا رنگ فیبرکربن‌، رنگ چرم صندلی‌ها و حتی رنگ بدنه را مطابق با سلیقه و میل آنها تغییر دهد.

نظر دهید