شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جیپ موپار ۲۴ گلادیاتور ادیشن
بر اساس گلادیاتور روبیکان

در حالی که دوج در میانه یک تحول محصولی قرار دارد، موپار تمرکز خود را به جیپ معطوف کرده است. نتیجه این تمرکز، نسخه محدود گلادیاتور است که قیمت آن از ۷۰ هزار و ۲۹۵ دلار شروع می‌شود و هزینه تحویل و ارسال ۱۸۹۵ دلار نیز به آن اضافه خواهد شد.

این رقم شاید کمی چشمگیر و غافلگیرکننده باشد اما فراموش نکنید که موپار ۲۴ گلادیاتور به عنوان «تواناترین تراک سایز متوسط آف‌رودی جهان» معرفی شود. البته با این حال، این مدل عمدتا به خاطر تغییرات جذاب ظاهری خود معروف شده و زیرساخت آن دچار تغییرات چندانی نشده است.


ویژگی های برجسته جیپ موپار ۲۴ گلادیاتور

جیپ موپار ۲۴ گلادیاتور یک نسخه ویژه و محدود است که بر اساس گلادیاتور روبیکان طراحی شده و دارای بدنه مشکی با نقشه توپوگرافی از مسیر روبیکان است. این طرح‌ها با جزئیات قرمز و لوگوهای بخش Jeep Performance Parts منقش شده‌اند.

AutomobileFa Jeep Mopar 24 Gladiator LE 14030320 1

در قسمت‌های دیگر، این کامیون به ریل‌های سنگی، محافظ جلو و چرخ‌های آلومینیومی ۱۷ اینچی مجهز شده که با تایرهای مخصوص همه سطوح Falken پوشانده شده‌اند. جیپ موپار ۲۴ گلادیاتور همچنین دارای سقف سخت سه تکه به رنگ بدنه و پوشش تونئو است.


طراحی فضای داخلی جیپ موپار ۲۴ گلادیاتور

موپار فقط یک تصویر از داخل خودرو منتشر کرده، اما گفته که این مدل دارای صندلی‌های چرمی دو رنگ Katzkin با لوگوهای برجسته موپار است. دیگر ویژگی‌ها شامل دوخت قرمز متضاد، صفحات سیاه‌ رنگ سیل و پوشش سقف موپار می‌شود. خریداران همچنین دستگیره‌ها، کف‌پوش‌های همه‌جانبه و یک «نشان شماره‌گذاری‌شده» در کنسول مرکزی را خواهند یافت.

AutomobileFa Jeep Mopar 24 Gladiator LE 14030320 2

 

عملکرد فنی و تولید محدود جیپ موپار ۲۴ گلادیاتور

قدرت جیپ موپار ۲۴ گلادیاتور توسط یک پیشرانه ۳.۶ لیتری V6 Pentastar تأمین می‌شود که ۲۸۵ اسب بخار و گشتاور ۳۵۲ نیوتن‌متر تولید می‌کند. با این حال، موپار مشخص نکرده که نسخه ویژه دارای جعبه‌دنده اتوماتیک یا دستی است.


تولید جیپ موپار ۲۴ گلادیاتور به ۲۵۰ دستگاه محدود شده و در حال حاضر به نمایندگی‌های منتخب تحویل داده می‌شود. این نسخه ویژه، مخصوص ایالات متحده است و خریداران یک کیت ویژه شامل گواهی اصالت شخصی‌سازی شده، رندر ویژه‌ای از خودرو توسط تیم طراحی موپار و یک جعبه ابزار ۸۳ تکه دریافت خواهند کرد.

نظر دهید


در همین زمینه