شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فولکس واگن ID.5 GTX Xcite
نمونه تک ساخت حاصل کار 14 کارآموز
 
 
فولکس‌واگن سال‌هاست مدل‌های تک ساخت کارآموزان خود را که بر اساس گلف GTI و R تولید می‌شود را معرفی می‌کند. اما آخرین پروژه آنها بسیار متفاوت از دیگر موارد معرفی شده است زیرا این بار یک شاسی بلند الکتریکی نقش موش آزمایشگاهی این کارآموزان را بازی کرد.
 

این خودرو مانند ID.5 GTX از دو موتور الکتریکی استفاده می‌کند که توان تولید 300 اسب‌بخار قدرت را داراست. این میزان قدرت به هر چهار چرخ ارسال می‌شود. نام این کراس‌اوور اسپرت، ID.5 Xcite است که مانند دیگر نمونه‌های کانسپت و تک ساخت مثل ID.Xtreme که هفته گذشته با استایل آفرود معرفی شد و یا ID.X هاچبک قدرتمند که سال گذشته از آن رونمایی کردند، تماما از فلسفه سری ID پیروی می‌کنند.


خودرو ID.5 Xcite توسط 14 کارآموز و طی مدت زمان یکسال درست شده است. رنگ مات خودرو از لامبورگینی ( یکی از زیر مجنوعه‌های فولکس واگن ) به عاریه گرفته شده تا استایل اسپرت آن واقعی‌تر به نظر برسد. زیر خودرو ID.5 Xcite رینگ‌های 22 اینچ آلیاژی فورج کاری شده قرار گرفته که با پودر مشکی پوشیده شده است. از دیگر تغییرات خودرو ID.5 Xcite می‌توان به رکاب‌های عریض‌تر، تزئینات مشکی رنگ براق، ارتفاع کم از سطح زمین، لوگو‌های مشکی، داخل گلگیرها و خود گلگیر‌های جلو عقب اشاره کرد.

 


داخل کابین با چرم گیاهی و آلکانترا پوشیده شده و دارای سیستم صوتی ارتقا یافته 2000 وات همراه با 10 آمپلی فایر است. مهم‌ترین نکته خودرو ID.5 Xcite وجود یک اسکیت‌بُرد الکتریکی داخل خودرو است که بعد از پارک کردن خودرو می‌توان از آن برای ادامه مسیر استفاده کرد.


فولکیس واگن این خودرو را در مراسم خصوصی ID. Meet که در سوئیس برگزار شد رونمایی کرد.

 

نظر دهید


در همین زمینه