از میکسر بتن شک موتو تا خدمات پس از فروش 24 ساعته با آرین دیزل
پنج شنبه, 07 تیر 1403
مرصاد آقابابارنگرز

دو کشنده پرمیوم و اقتصادی در سبد محصولات شک موتو

بازگشت کارمانیا با معرفی کامیون کشنده XT
شنبه, 02 تیر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
اولین محصول تجاری گروه کرمان
چری تیگو ۹ ۲۰۲۴ در ۵ نسخه متنوع عرضه شد
چهارشنبه, 30 خرداد 1403
مصطفی محدث
بدون تغییرات ظاهری عمده
ب ام و X3 ۲۰۲۵ به همراه تغییرات گسترده معرفی شد
چهارشنبه, 30 خرداد 1403
مصطفی محدث
با نمای بیرونی جسورانه و کابین جسورانه تر
رونمایی از فونیکس FX الکتریکی در نمایشگاه شیراز
چهارشنبه, 23 خرداد 1403
مصطفی محدث
ارمغان تازه مدیران خودرو
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

پیشنهاد سردبیر

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
امضاء قرارداد همکاری بین ISQI و IDIADA اسپانیا
روتیتر

مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران عنوان کرد: «در روزهایی که خبرهایی مبنی بر خروج برخی شرکت‌های اروپایی از ایران به گوش می‌رسد مذاکرات صورت گرفته با بزرگ‌ترین و معتبرترین مرکز تست خودرو کشور اسپانیا منجر به امضاء قرارداد همکاری بین ISQI و IDIADA گردید.»
اشکان گلپایگانی با بیان این که مذاکرات با پشتیبانی و حمایت سازمان ملی استاندارد ایران و به منظور توسعه دانش براساس استانداردهای روز اتحادیه اروپا برای تائید نوع خودرو صورت گرفت، گفت: «بر اساس این قرارداد طرفین تحت نظارت و حمایت سازمان ملی استاندارد ایران در فاز اول دوره‌های آموزشی مرتبط با آخرین استانداردها و مقررات خودرویی اروپا را برای شرکت‌های عرضه کننده خودرو و سایر نهادهای مرتبط برگزار خواهند کرد.»
وی افزود: «طی این قرارداد دو شرکت توافق کردند درخصوص انجام تست‌های ایمنی و عملکردی، انجام فعالیت های بازرسی بر کیفیت کالاها در داخل و خارج کشور، تائید نوع و تطابق تولید خودروها همکاری نمایند. همچنین در چارچوب این قرارداد امکان صدور گواهینامه E-MARK برای خودروهایی که در مرکز تست ISQI آزمون می شوند وجود خواهد داشت.»
شرکت IDIADA (ایدی آدا) یک شرکت چند ملیتی است که خدمات طراحی، مهندسی تست و تائید نوع خودرو ارائه می‌کند و در حال حاضر در 25 کشور جهان فعالیت و مرکز تست دارد و یکی از 7 مرکز تست اتحادیه اروپایی برای انجام تست های عملکرد ایمنی خودرو (EURO NCAP) است. 20% سهام آن شرکت متعلق به دولت اسپانیا و 80% آن متعلق به APPLUS است که یکی از بزرگت‌رین شرکت‌های بازرسی در سراسر جهان است.

نظر دهید


جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها