شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فورد موستانگ ۲۰۲۴ سوپرشارژر کیت
از جذابیت‌های نمایشگاه سما


بسته جدید سوپرشارژر موستانگ ۲۰۲۴ در نمایشگاه سما معرفی شد. این بسته که حاصل زحمات بخش Ford Performance Parts است، بر نسخه‌های مجهز به پیشرانه ۵ لیتری V8 نصب می‌شود و در سال آینده عرضه خواهد شد.

فورد همراه با برخی تصاویر و بهبودهای مربوط به قدرت خروجی خودرو،‌ لیستی از تغییرات اعمال‌شده در این بسته را هم منتشر کرده است. اضافه شدن یک سوپرشارژر ۳ لیتری ویپل، انژکتورهای با جریان بالا، ورودی هوای دوقلو، یک پمپ اینترکولر و فناوری اینترکولر دوگانه از جمله این تغییرات هستند.

به لطف این لیست بلندبالای تغییرات، پیشرانه موستانگ ۲۰۲۴ اکنون توانایی تولید حداقل ۸۰۰ اسب بخار را دارد. برای این که ارزش این عدد را بهتر درک کنیم، باید یادآور شیم که موستانگ GT می‌تواند ۴۸۰ اسب بخار تولید کند و نسخه‌های کمی مجهزتر آن،‌ توانایی تولید حداکثر ۴۸۶ اسب بخار را دارد.

فورد گفته است که این بسته سوپرشارژر تحت آزمایشات متعددی نیز قرار گرفته تا میزان ماندگاری آن به استانداردهای این برند محبوب آمریکایی برسد. این بسته با ضمانت ۳ ساله یا مسافت ۳۶ هزار مایلی (۵۷ هزار و ۹۳۶ کیلومتر) عرضه می‌شود. در آینده نزدیک هم نسخه مخصوص Dark Horse مربوط به این بسته نیز عرضه خواهد شد.

 



مشتریانی که به دنبال تغییرات و بهبودهای حتی بیشتری هستند، می‌توانند منتظر بسته جدید FP800S بمانند. البته این بسته در حال حاضر چیزی بیشتر از یک مدل مفهومی نیست اما انتظار می‌رود که در آینده، نسخه تولیدی آن نیز معرفی و تایید شود. این بسته علاوه بر سوپرشارژر موجود در بسته بالا، تغییرات ظاهری و اسپرت‌تری دارد و همچنین، از بسته آپدیت کیت Ford Performance بهره می‌برد.

این بسته برای موستانگ GT Coupe ۲۰۲۴ طراحی شده و علاقه‌مندان می‌توانند آن را به صورت آنلاین یا در نمایندگی‌های فورد سفارش دهند.

نظر دهید


در همین زمینه