شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - G5M CS Hurricane RR
888 اسب‌بخار قدرت و 1050 نیوتن‌متر گشتاور

 

جی پاور با یک محصول تا دندان مسلح بازگشته است. G-Power این بار به سراغ BMW M5 CS و نسل F90 رفته تا آن را از آنچه که هست قدرتمند‌تر کند. این سدان پرقدرت و بهینه سازی شده به لطف تغییرات و اعدا شگفت انگیز خروجی، با نام G5M CS Hurricane RR شناخته می‌شود.


پیشرانه هشت سیلندر 4.4 لیتر توئین توربو تقویت شده این خودرو حالا 888 اسب‌بخار قدرت و 1050 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این خروجی در مقابل 627 اسب‌بخار قدرت و 750 نیوتن‌متر گشتاور حالت استاندارد دستاورد بسیار بزرگی به حساب می‌آید. این شرکت برای اینکه بتواند چنین خروجی را از پیشرانه بگیرد، پیستون‌ها و شاتون‌های آهنگری شده جدید را بر روی آن نصب کردند. اما این کافی نبود و این شرکت توربوچارجر‌ها را با توربین‌های جدید CNC شده، هوزینگ جدید کمپرسور، پر‌ه‌های توربو بهینه سازی شده، چرخ‌های بزرگتر توربین‌ و کمپرسور ارتقا داد. سیستم اگزوز نیز مورد بازنگری قرار داده شد تا فشار برگشتی کمتری ایجاد کند و صدایی به مراتب بلندتر و گیراتری را ارائه دهد. در کنار این موارد سخت‌افزاری، G5M CS Hurricane RR از به روز رسانی نرم افزار GP-900 نیز بهره می‌برد تا پارامتر‌هایی مانند زمان جرقه زنی و... را بهبود ببخشد. تمام این موارد باعث شده‌اند تا این سدان جذاب بتواند به بیشینه سرعت 333 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

 

اگر خریداری حس کند که 888 اسب‌بخار برای آن زیاد است، می‌تواند G5M CS Hurricane RS را با 840 اسب‌بخار و یا G5M CS Bi-Turbo را با خروجی‌های 700، 750 و 800 اسب‌بخار سفارش دهند.


G5M CS Hurricane RR از نظر بصری دارای رینگ‌های 21 اینچ منحصر به فرد، اسپویلر فیبر کربن و کاپوت کربنی با ورودی‌های هوا است.

 

نظر دهید


در همین زمینه