شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - تیونینگ آخرین نسل از رنجروور توسط منصوری
افزایش توان و فیبرکربن

 

لندروور نسل پنجم رنجروور را سال 2022 معرفی کرد و حالا منصوری این شاسی بلند لوکس را به سبک خود تیونیگ کرده است. این شرکت مانند قبل از کیت بدنه‌ای مستحکم و مملو از فیبرکربن استفاده کرده که شامل کاپوت فیبرکربن با ورودی هوا (برای مدل‌های اتوبیوگرافی، HSE و وُگ نیز استفاده می‌شود)، پنل گلگیر فیبرکربن، رکاب جانبی فیبرکربن، اسپویلر یکپارچه، سقف، روکش جلوپنجره، قاب آینه‌ها، ورودی هوا گلگیر، قوس چرخ‌ها و دفیوزر عقب می‌شود. قطعات فیبرکربن تنها برای کیت بیرونی خودرو استفاده نشده و در دیگر قسمت‌ها نیز می‌توان آن را دید. خریداران می‌توانند رینگ‌های خود را با نمونه 24 اینچ آلیاژی سبک FD.15 با تایرهای 295/30 ارتقا دهند.


منصوری برای کابین، طیف وسیعی از گزینه‌های سفارشی و شخصی سازی دارد که بر اساس میل خریداران تکمیل خواهد شد. افرادی که درخواست خرید لندروور رنجروور منصوری را دارند می‌توانند کابین را با چرم جدید که رنگبندی بالایی دارد سفارش دهند. داخل کابین؛ لوگو منصوری، فیبرکربن و قطعات آلومینیومی بسیار زیادی را می‌توان دید که یکی از آنها غربیلک فرمان چرمی/فیبرکربنی منصوری است.


این شرکت پیشرانه 8 سیلندر 4.4 لیتر توئین توربو ساخت BMW رنجروور را از 523 اسب‌بخار قدرت و 749 نیوتن‌متر گشتاور به 611 اسب‌بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر گشتاور رساند. برای رسیدن به چنین اعدادی این شرکت، PowerBox ارتقا یافته و سیستم اگزوز جدید را بر روی لندروور رنجروور نصب کرد تا این شاسی بلند تنها در 4.3 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه