شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مازراتی MC20
با انبوهی از فیبرکربن و رنگ زرد

 

منصوری یکی از اولین تیونری به حساب می‌آید که مازراتی MC20 را تغییر داده است. این اقدامات شامل کیت بدنه، ارتقا کابین و تقویت پیشرانه می‌شود. منصوری بدنه را با جلوپنجره جدید که ورودی هوا بزرگتری دارد، کاپوت جدید با خروجی هوا، گلگیرهای پف کرده جلو با خروجی و عقب با ورودی هوا، روکش درب پیشرانه عقب با اسکوپ روی سقف، اسپویلر بلند‌تر و دفیوزر بزرگ همراه با 4 خروجی اگزوز تغییر داد.


بدنه خودرو مازراتی MC20 ترکیبی از فیبرکربن فورج کاری شده، خاکستری تیره با روکش ساتن و نوارهای زرد رنگ است که آن را مخوف نشان می‌دهد. رینگ‌های 10 پره این سوپر اسپرت نیز به رنگ برنزی بسیار تیره در آمده تا هماهنگی بیشتری با کلیت خودرو داشته باشد.


داخل کابین مازراتی MC20 بیشتر از رنگ زرد استفاده شده و تنها قسمتی از نشیمن صندلی‌ها به رنگ سفید درآمده که از بین آن، پرچم سه رنگ ایتالیا تا بالا کشیده شده و برخی از قسمت‌ها مانند کنسول میانی، بالا و پایین فرمان، خروجی تهویه مطبوع و.. مشکی رنگ است.


منصوری با اقداماتی که بر روی پیشرانه 6 سیلندر توئین توربو 3 لیتر Nettuno انجام داده، توانسته خروجی آن را به 720 اسب‌بخار قدرت و 850 نیوتن‌متر گشتاور برساند. در مقام مقایسه با پیشرانه استاندارد، این نمونه 99 اسب‌بخار قدرت و 121 نیوتن‌متر گشتاور بیشتری تولید می‌کند. MC20 استاندارد می‌تواند طی مدت زمان 2.9 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند و در صورت ادامه به 323 کیلومتر بر ساعت برسد. منصوری اعداد شتاب و بیشینه سرعت را اعلام نکرده است.


پیش از منصوری، نووتیک و DMC این سوپر اسپرت ایتالیایی را تیون کرده‌ که خروجی کار نووتیک 711 اسب‌بخار قدرت و 818 نیوتن‌متر گشتاور بود و DMC نیز توانست آن را به 705 اسب‌بخار قدرت و 875 نیوتن‌متر گشتاور برساند.

 

نظر دهید


در همین زمینه