شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - ام جی جی‌تی
عرضه جدید فردا موتورز

 فروش خودروهای ام جی در سامانه یكپارچه عرضه خودروهای وارداتی آغاز شد. در به روز رسانی جدید وبسایت سامانه یكپارچه فروش خودروهای وارداتی، فردا موتورز به عنوان نماینده رسمی محصولات MG در ایران، دو مدل ام جی 5 و ام جی GT‌ را برای فروش عرضه كرده است.

در دور جدید فروش خودروهای وارداتی، برای اولین بار، شاهد عرضه محصولات ام جی هستیم تا به این ترتیب، پای این برند با سابقه اروپایی، بعد از چند سال بار دیگر به بازار ایران باز شود. فردا موتورز به عنوان نماینده MG‌ در ایران، دو خودرو MG5 و MG GT‌ را در سامانه یكپارچه فروش خودروهای وارداتی عرضه كرده است.
این مرحله از فروش محصولات MG، ویژه ثبت نام كنندگان در سامانه یكپارچه فروش خودروهای وارداتی است و از 19 تیر ماه آغاز شده و تا 24 این ماه ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به وبسایت Saleauto.ir مراجعه كرده و خودرو مورد نظر خود را انتخاب كنند.
قیمت محصولات ام جی در سامانه یكپارچه به صورت علی‌الحساب درج شده است و پس از اعلام نهایی توسط سازمان حمایت،‌ قیمت خودروها به‌روزرسانی خواهد شد. با توجه به علاقه عمومی به محصولات MG‌ در ایران، پیش‌بینی می‌شود استقبال مناسبی از این دور فروش به عمل بیاید و احتمالا شاهد تكمیل ظرفیت در ساعت اولیه باشیم.
برای اطلاعات بیشتر در زمینه محصولات ام جی در ایران، می‌توانید به وبسایت رسمی ام جی در ایران مراجعه كنید.
بر اساس اطلاعات به دست آمده، به‌زودی فروش MG4 به عنوان محصول برقی MG‌ در ایران نیز، آغاز خواهد شد. این خودرو به‌عنوان یكی از پرفروش‌ترین محصولات برقی در بازار اروپا، ‌شانس زیادی برای موفقیت در كشورمان را دارد و در آینده نزدیك، این خودرو جذاب را در خیابان های ایران خواهیم دید.

در این نوبت از عرضه خودروهای وارداتی، برای متقاضیان جدید نیز این فرصت فراهم شده که با تعریف حساب وکالتی و مسدود کردن وجه ۵۰۰ میلیون تومانی در این حساب، انتخاب خودروی وارداتی داشته باشند. امکان تعریف حساب وکالتی از روز دوشنبه 18 تیرماه آغاز شده و مشتریان تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۳ تیرماه برای این منظور و بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در این حساب فرصت خواهند داشت.  

نظر دهید