شبکه‌های اجتماعی

شرایط فروش جدید پاسات اعلام شد

از سوی ماموت خودرو:

شرکت ماموت خودرو نماینده خودروهای فولکس‌واگن در ایران قیمت و شرایط فروش جدید پاسات را اعلام کرد. بر اساس اعلام ماموت خودرو، دور جدید فروش پاسات از 29 اردیبهشت ماه شروع شده و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. در این اطلاعیه فروش قیمت قطعی پاسات 308 میلیون تومان اعلام شده است.
این در حالی است که پس از نوسانات بازار ارز، پاسات در بازار آزاد تا 450 میلیون و تیگوان تا 550 میلیون  تومان نیز برای فروش آگهی شده‌اند. اگرچه بخش قابل توجهی از این برچسب قیمتی در بازار آزاد و آگهی‌های فروش را می‌توان به نوعی جنگ روانی و کاذب به حساب آورد، اما نکته حائز اهمیت حاشیه سود بالایی است که به دلیل اختلاف قیمت رسمی و بازار آزاد به وجود آمده است و فرصت را برای بسیاری از فعالان بازار ایجاد کرده تا از تقاضای بالای مشتریان برای خرید این دو مدل و محدودیت فروش رسمی سوء استفاده کنند.
پاسات 2018 به یک پیشرانه 1.8 لیتری توربوشارژ مجهز است که توانایی تولید 180 اسب‌بخار قدرت و 250 نیوتن‌متر گشتاور را دارا است. پاسات در مدت زمان 7.9 ثانیه می تواند به کمک یه جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه به مرز صد کیلومتر بر ساعت برسد و  دارای استاندارد آلایندگی یورو6 است.

 

Passat sales min

 

نظر دهید


در همین زمینه