شبکه‌های اجتماعی

شاسی‌بلند جدید چانگان Auchan X7 PLUS معرفی شد
Automobile Farsi - Changan Auchan X7 PLUS

با عرضه 777 دستگاه

 

 

بالاخره به طور رسمی چانگان Auchan X7 PLUS معرفی شد. این اتومبیل 6 روز دیگر در چین با عرضه 777 دستگاه رسما وارد بازار چین خواهد شد.

 

از نظر ظاهری این مدل از چانگان Auchan X7 PLUS از رنگ‌های جدیدتری برخوردار شده و چرخ 19 اینچی برای آن در نظر گرفته شده است و همچنین به طور استاندارد از چراغ‌های LED بهره می‌برد. از نظر ابعاد و اندازه نیز طول این اتومبیل 4730، عرض آن 1870 و ارتفاع آن 1720 میلی‌متر است. گفتنی است فاصله دو محور این اتومبیل 2786 میلی‌متر است.

 

فضای داخلی اتومبیل به رنگ قرمز یکپارچه‌سازی شده و  از نظر امکانات کابین داخلی دارای نمایشگر پشت فرمان 10.25 اینچی و نمایشگر اطلاعات و سرگرمی روی داشبورد بوده که اندازه آن 12.3 اینچ است. سیستم نمایشگرها هم OnStyle 3.0 بوده که از پردازنده 8 هسته‌ای نیز برخوردار است. از دیگر امکانات این مدل از چانگان می‌توان به سیستم کنترل هوشمند چهره، سیستم مراقبت از کودکان و دوربین‌های دوگانه است.

 

از نظر پیشرانه نیز چانگان Auchan X7 PLUS از نسل جدید پیشرانه چهارسیلندر توربوشارژ Blue Whale NE با گنجایش 1.5 لیتر با قدرت 188 اسب‌بخار و گشتاور 300 نیوتن‌متر بر خوردار است. این پیشرانه با جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه هماهنگ شده است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه