شبکه‌های اجتماعی

مقصد جدید جیلی KX11 مشخص شد
Automobile Farsi - Geely Monjaro

رقیب سانتافه در بازار روسیه

 

 

جیلی مجوزهای رسمی برای ورود یکی از پرچمداران خود به بازار روسیه را تکمیل کرده‌است. جیلی KX11 در روسیه با نام مونجارو عرضه خواهد شد. جیلی KX11 در بهار 2021 در چین عرضه شده است و با جیلی توگلا پلت‌فرم یکسانی دارد اما از نظر اندزه و فرم در کلاس کراس‌اوورهایی همچون کیا سورنتو و هیوندای سانتافه قرار می‌گیرد. طول جیلی KX11 یا مونجارو 4770 میلی‌متر، عرض آن 1895 میلی‌متر و ارتفاع آن 1689 میلی‌متر است. جیلی مونجارو 5 نفره است.

 

         بخوانید-> جیلی KX11 رقیب چینی سانتافه + تصاویر

 

جیلی مونجارو در روسیه تنها با پیشرانه 2 لیتری توربو با قدرت 238 اسب‌بخار و گشتاور 350 نیوتن‌متر عرضه شده است. جعبه دنده این اتومبیل 8 سرعته اتوماتیک آیسین بوده و چهارچرخ محرک بوده و چرخ‌های 19 و 20  اینچی برای آن در نظر گرفته شده است. جیلی KX11 در چین در نسخه دیفرانسیل جلو با جعبه دنده اتوماتیک و همچنین نسخه هیبریدی نیز به بازار عرضه شد.

 

این خودرو مستقیم در چین تولید شده و به بازار روسیه وارد می‌شود و جیلی مونجارو در سایت این شرکت در بلاروس همسایه روسیه تولید نخواهد شد. هنوز قیمت دقیقی برای کراس‌اوور جدید جیلی در بازار روسیه اعلام نشده و عرضه آن از نیمه دوم 2022 برنامه‌ریزی شده است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه