شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - پاگانی هوآیرا دینامیکا ایوو
تک ساخت و منحصر به فرد

 

پاگانی با توجه به نوع استراتژی خود، چند سالی است که مدل جدید معرفی نکرده و همچنان بر روی نسخه‌های سفارشی هوآیرا و زوندا کار می‌کند. ساخت نمونه‌های تک ساخت بر اساس سلیقه و سفارش مشتریان ثروتمند کار بسیار سختی است که مهندسان و طراحان پاگانی در دپارتمان Pagani Grandi Complicazioni در San Cesario sul Panaro به بهترین شکل انجام می‌دهند. حالا پاگانی یکی از جدید‌ترین نمونه‌های سفارشی را با نام Huayra Dinamica Evo معرفی کرده است.


پاگانی معرفی خودرو هوآیرا  را از طریق کانال‌های ارتباطی خود انجام داد اما جزئیات خودرو مورد نظر را منتشر نکرد تا همچنان بخشی از آن مجهول بماند. پاگانی هوآیرا در استودیو سفارشی سازی که آن را به نام شکل دادن به رویا مشتری می‌شناسند طراحی شده و از رنگ قهوه‌ای سوخته با تزئینات طلایی بهره می‌برد. بالچه‌های کناری سپر جلو میزبان پرچم ایتالیا هستند و به نظر می‌رسد که آینه‌های جانبی اصلاح شده‌اند. از آنجا که مشتریان ثروتمند کمپانی‌هایی همچون پاگانی ناشناس باقی می‌مانند، تنها به استناد چراغ‌های راهنما بالا گلگیر می‌توان به این نتیجه رسید که مشتری این خودرو آن را برای بازار آمریکا سفارش داده است.

 


پاگانی در بیانیه خود به اینکه این خودرو بر اساس هوآیرا BC رودستر توسعه پیدا کرده اشاره‌ای نداشته اما تنها گزینه برای ساخت چنین خودرویی در لاین آپ پاگانی؛ BC به نظر می‌رسد. اگر چنین باشد، همان پیشرانه 12 سیلندر 6 لیتر توئین توربو مرسدس AMG با 802 اسب‌بخار قدرت و 1050 نیوتن‌متر گشتاور روی پاگانی هوآیرا نصب می‌شود. وزن این خودرو 2756 پوند اعلام شده که از نسخه کوپه سنگین‌تر و از نسخه رودستر ساده سبک‌تر است.

 

نظر دهید


در همین زمینه