شبکه‌های اجتماعی

ستاره چری در نمایشگاه اتومبیل چنگدو
Automobile Farsi - 2020 Chery Arrizo Star

چری آریزو استار 2020 رونمایی شد

چری در افتتاحیه نمایشگاه اتومبیل چنگدو، از کانسپت دست ساز خود که بر پایه چری آریزو 6 طراحی شده، رونمایی کرد. این اتومبیل دست‌ساز که چری آریزو استار نام دارد، با استفاده از کیت‌های بدنه بزرگ، چهره‌ای تهاجمی به خود گرفته است.
کیت بدنه استفاده شده برای چری آریزو استار بسیار اغراق آمیز طراحی شده است. در نمای جلو شاهد این هستیم که چری چراغ‌های جدیدی را جایگزین نمونه مورد استفاده در چری آریزو6 کرده است. همچنین با یک رشته باریک نور به نشان چری متصل شده است که خود آن نیز با چراغ‌های LED روشن شده است. دو ورودی بزرگ هوا و رینگ‌های بزرگ 19 اینچی، چری آریزو استار را به خودروهای شبیه کرده که برای مسابقات اتومبیلرانی آماده شده‌اند. این حس زمانی تقویت می‌شود که متوجه می شوید کیت بدنه طراحی شده درهای عقب را پوشانده است و برای تقویت آئرودینامیک، آینه‌های کنار را تا اندازه زیادی باریک کرده است.

 

AutomobileFa Chery Arrizo Star 2020 2
در نمای عقب نیز شاهد تغییرات گسترده‌ای هستیم. یک اسپویلر بسیار بزرگ در نمای عقب چری آریزو استار خودنمایی می‌کند. چراغ‌های عقب نیز طراحی کاملا جدیدی به خود گرفته در ترکیب با حجم‌های به کار رفته در این بخش، چهره‌ای کاملا شرق آسیایی به خود گرفته است. دو خروجی هوا که به نظر می‌رسد بدون کارآیی باشند در نمای عقب تعبیه شده که چهره چری آریزو استار را تهاجمی تر نشان می‌دهد. در قسمت پایینی سپر نیز چری آریزو استار از پترنی بسیار ظریف استفاده می‌کند.

 

AutomobileFa Chery Arrizo Star 2020 1
چری جزییاتی از ویژگی‌های فنی چری آریزو استار منتشر نکرده است و به نظر می‌رسد تغییرات آن تنها در بخش طراحی است و از نظر فنی تغییری به خود ندیده است. چری آریزو استار احتمالا پیش‌نمایشی از فیس‌لیفتی خواهد بود که این شرکت در آینده بر این پلتفرم خود اجرا خواهد کرد و در صورت موفقیت المان‌های آن را در دیگر خودروهای این شرکت نیز خواهیم دید.
چری آریزو استار بر پایه پلت‌فرم‌های موجود این شرکت و به صورت مشترک بین تیم طراحی چری و یک تیم بیرونی این اصلاحات را به خود دیده است تا بتواند تصویر برند چری را تقویت کند.

نظر دهید


در همین زمینه