شبکه‌های اجتماعی

فروش جتور X90 پلاس به زودی آغاز می شود
اتومبیل فارسی - جتور X90 پلاس 2021

همزمان با نمایشگاه اتومبیل چنگدو

 

مقامات رسمی جتور به تازگی اعلام کرده‌اند فروش جتور X90 پلاس به زودی در نمایشگاه اتومبیل چنگدو آغاز می‌شود. این اتومبیل که در نمایشگاه خودروی شانگهای 2021 رونمایی شده بود، با موتورهای 1.5 و 1.6 لیتری توربوشارژ عرضه خواهد شد.

 

جتور X90 پلاس در نمای جلو یک جلوپنجره بزرگ دارد که چراغ‌های باریک آن متصل شده و بالای آن یک نوار کرومی دیده می‌شود. قطعه‌های کرومی در کنار LEDهای روشنایی روز نیز دیده می‌شود که به صورت یک نوار عمودی چهارتایی در دو سمت سپر جانمایی شده است. دیگر ویژگی‌هایی که در این قسمت خودنمایی می‌کند، یک رادار در قسمت پایین سپر، دوربین و سنسورهای پارک جلو هستند.


در نمای کناری جتور X90 پلاس، خط کمر خودرو به صورت دو تکه طراحی شده است . خط جلویی، روی در ردیف عقب یک حرکت رو به پایین را آغاز می‌کند و ادامه آن با یک حرکت رو به بالا تا انتهای خودرو ادامه می یابد. علاوه بر این چرخ‌های بزرگ 20 اینچی با پره‌ها زیاد، جلوه یک خودروی لوکس را به این خودرو داده است.


در نمای عقب نیز مهم‌ترین ویژگی‌های جتور X90 پلاس چراغ‌ها عقب متصل به هم آن است که یک نوار کرومی روی آن قرار گرفته و زمانی که چراغ روشن است آن را احاطه می‌کند. خروجی‌های اگزوز کرومی نیز در دو سمت یک دیفیوزر بزرگ نقره‌ای رنگ تعبیه شده است.


داشبورد جتور X90 پلاس ساختاری افقی دارد و با تریم دو رنگ قهوه‌ای سیاه همراه شده و قطعه‌های تزیینی آن با رنگ نقره‌ای و نورپردازی آبی رنگ جذابیت خاصی به آن بخشیده است. یک مجموعه نمایشگر دوتایی متصل به هم برای کنترل سیستم‌های سرگرمی و صفحه کیلومتر نیز از ویژگی‌های داشبورد این خودرو به شمار می‌رود. علاوه بر این در کابین جتور X90 پلاس شاهد استفاده از فرمان چرمی D کات، ترمز پارک الکترونیکی،شارژر وایرلس موبایل، اتوهلد و امکانات مدرن دیگر هستیم.


جتور X90 پلاس با دو موتور 1.5 لیتری توربو و 1.6 لیتری توربوشارژ عرضه خواهد شد که به ترتیب 156 اسب بخار و 197 اسب بخار قدرت تولید می‌کنند. بر اساس اعلام وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین، مصرف سوخت این دو نسخه به ترتیب 8.3 و 8.6 لیتر در صد کیلومتر است.

 

نظر دهید


در همین زمینه