شبکه‌های اجتماعی

از سایپا کوییک S چه می‌دانیم؟ + عکس
Automobile Farsi - 2020 Saipa Quik S

پیش فروش دوباره محصول جدید سایپا

گروه خودروسازی سایپا که پیش از این نیز اقدام به پیش فروش سایپا کوییک S کرده بود، هنوز جزییاتی از این خودرو اعلام نکرده است. با این حال به نظر نمی رسد به جز تغییراتی در نمای جلو، کوییک S تفاوت دیگری با سایر نسخه‌های کوییک داشته باشد.

 

بر اساس تصویر سه بعدی منتشر شده، کوییک S تغییراتی را در سپر و جلوپنجره تجره کرده است. چراغ‌های کوییک S تیره‌تر از نمونه‌های کنونی به نظر می‌رسد و در امتداد چراغ‌های جلو خط پهنی مشاهده می شود که با الگوبرداری از صورت یوزپلنگ طراحی شده است.
بر اساس شیوه‌ جدید تیپ‌بندی سایپا، حرف S برگرفته از واژه استاندارد، اشاره به این دارد که خودرو در سطح تجهیزاتی پایه است و در صورتی که به آن پلاس اضافه شود، امکانات رفاهی بیش‌تری دارد. 

همچنین به نظر می‌رسد سایپا قصد دارد در آینده نه چندان دور، کوییک SR را نیز برای فروش عرضه کند. در این صورت، علاوه بر تغییراتی که در سپر و جلوپنجره شاهد آن هستیم، بدنه آن نیز دو رنگ خواهد بود.

 

سایپا کوییک S نیز مانند دیگر اعضای خانواده کوییک، با یک موتور 1.5 لیتری با توان 87 اسب بخار و 128 نیوتن‌متر نیرو می‌گیرد و فعلا با جعبه دنده 5 سرعته دستی عرضه می شود. سایپا در پیش فروش جدید خود، پیش‌پرداخت 40 میلیون و 800 هزار تومانی را برای کوییک S در نظر گرفته است. این خودروها در بهمن و اسفند سال جاری تحویل مشتری‌ها خواهد شد.

 

AutomobileFa Saipa Quik S Specs

نظر دهید