شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - آریزو 6 جی تی
حاشیه سود آریزو 6 جی تی

 شرکت مدیران خودرو طی چند روز گذشته در حال تحویل خودروی جدید آریزو 6 جی تی به مشتریان است.

قیمت آریزو 6 جی تی در نمایندگی‌ها یک میلیارد و 600 میلیون تومان و هم اکنون در بازار حدود یک میلیارد و 900 میلیون تومان قیمت دارد.

 

مشخصات فنی فونیکس آریزو 6 جی تی

 این محصول نسخه به روز شده فونیکس آریزو 6 پرو است که تغییرات بزرگی را در نمای جلو و داخل کابین پشت سر گذاشته است. تغییر در سپر، ورودی هوا، چراغ‌های جلو، رینگ‌ها و همچنین فضای کابین باعث شده است که این محصول جذابیت ظاهری بیشتری را نسبت به نسخه قبلی خود دربازار ایران پیدا بکند. ناگفته نماند که این محصول در کشورهای دیگر با نام آریزو 5 جی‌تی شناخته می‌شود اما در ایران با نام آریزو 6 جی‌تی عرضه خواهد شد.

در کنار تغییرات اعمال شده در فضای داخل کابین و همچنین نمای جلو، در بخش مشخصات فنی و قوای محرکه نیز آریزو 6 جی‌تی تغییرات بزرگی را پشت سر گذاشته است. بر اساس اطلاعات منتشر شده فونیکس آریزو 6 جی‌تی به یک پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری توربوشارژ به همراه سامانه پاشش مستقیم سوخت (GDI) مجهز شده است که این پیشرانه توانایی تولید 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. در واقع این پیشرانه همان نمونه به کار رفته در فونیکس تیگو 8 پرو است. در کنار این پیشرانه از یک جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه تر نیز استفاده شده است که توان تولیدی پیشرانه را به محور جلو خودرو منتقل می‌کند. از دیگر ویژگی‌های فونیکس آریزو 6 جی‌تی می‌توان به حالت‌های رانندگی اکو، نرمال و جی‌تی بوست، استاندارد آلایندگی یورو 5 و اهرم تعویض دنده الکترونیکی (Shift by Wire) اشاره کرد.

نظر دهید


در همین زمینه