شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - چانگان Uni-Z بنزینی
علاوه بر نسخه پلاگین هایبرید

 

چانگان UNI-Z پلاگین هیبریدی در ۲۸ مارس امسال عرضه شد. چندی پیش، چانگان تصاویر رسمی از نسخه بنزینی 1.5 لیتری UNI-Z را نیز منتشر کرد و اعلام نمود که این خودرو در تاریخ ۱۰ آگوست عرضه خواهد شد.

 

مشخصات فنی چانگان UNI-Z با پیشرانه بنزینی

قدرت چانگان UNI-Z از موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با حداکثر توان ۱۸۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر تامین می‌شود که به یک گیربکس ۷ سرعته DCT متصل است.

 

AutomobileFa Changan Uni z 2 14030520

 

مشخصات ظاهری چانگان UNI-Z

از نظر ظاهری، نسخه بنزینی تفاوت چندانی با نسخه پلاگین هیبریدی فعلی ندارد. تفاوت اصلی بین این دو خودرو استفاده از خروجی اگزوز دوگانه در نسخه بنزینی است. جلوپنجره ذوزنقه‌ای معکوس و لوگوی V چانگان در قسمت جلو حفظ شده است. این خودرو مجهز به رینگ‌های آلومینیومی ۱۹ اینچی است و سانروف پانوراما و درب عقب برقی همچنان وجود دارد. علاوه بر این، انتظار می‌رود اندازه خودرو با ابعاد ۴۷۳۰/۱۸۹۰/۱۶۸۰ میلی‌متر و فاصله محوری ۲۷۹۵ میلی‌متر ثابت بماند.

فضای داخلی همچنان طرح کلی نسخه پلاگین هیبریدی را حفظ کرده است که شامل یک صفحه نمایشگر LCD مستطیل شکل 10.25 اینچی، صفحه نمایش لمسی مرکزی 14.6 ینچی، فرمان D شکل تخت و یک دسته دنده به سبک قایق بادبانی می‌شود. بسته به تریم‌ها، تنظیمات دیگر شامل کروز کنترل تطبیقی، تشخیص چهره، کلید بلوتوث تلفن همراه، صندلی‌های چرم مصنوعی، تهویه و گرمایش صندلی‌های جلو، قابلیت تعامل صوتی، دریچه‌های تهویه هوای عقب، کنترل از راه دور تلفن همراه و هشت بلندگوی سونی می‌شود.

در ماه ژوئن تقریبا 9 هزار دستگاه چانگان UNI-Z فروخته شد که نسبت به ماه قبل 10 درصد افزایش داشت. از ژانویه تا ژوئن ۲۰۲۴، فروش کلی چانگان UNI-Z به 23 هزار دستگاه رسید.

 

AutomobileFa Changan Uni z 3 14030520

نظر دهید


در همین زمینه