شبکه‌های اجتماعی

شورولت بلیزر و Equinox الکتریکی خواهند شد
Automobile Farsi - Chevrolet Equinox EV

در نمایشگاه CES 2022  لاس‌وگاس معرفی شدند

 

 

در جریان معرفی شورولت سیلورادو پیکاپ برقی این شرکت در نمایشگاه CES 2022 در لاس وگاس، خودروهای الکتریکی دیگر این برند نیز معرفی شدند. شورولت بلیزر کراس‌اوور برقی بهار سال 2023 به بازار عرضه خواهد شد و این درحالی است که هنوز تصویری از آن منتشر نشده است. در پاییز همان سال نیز کراس‌اوور برقی جمع و جورتری با نام Equinox به بازار عرضه می‌شود که رندرهای آن پیش از این به نمایش درآمده بود.

 

همانند پیکاپ، شاسی‌بلندهای الکتریکی آینده هیچ ارتباطی با بلیزر فعلی و Equinox با پیشرانه بنزینی نخواهند داشت. خودروهای برقی روی پلت‌فرم ماژولار Ultium بنا خواهند شد و قدرت پیمایش مسافتی تقریبا 400 تا 480 کیلومتر را در هربار شارژ خواهند داشت.Chevrolet Equinox EV حتی نسخه اسپرت نیز دارد که دکور چشم‌گیری خواهد داشت ( خودروی قرمز رنگ در تصاویر)

 

Equinox فعلی بنزینی پس از پیکاپ سیلورادو در رتبه‌بندی فروش محصولات شورولت در رده دوم قرار دارد. هرچند فروش محصولات شورولت 40 درصد کاهش یافته و به 165 هزار دستگاه در سال رسیده است و دلیل اصلی آن مربوط به کمبود ریزتراشه‌ها است.

 

       بخوانید -> کاهش 50 درصدی تولید جنرال موتورز و تویوتا به علت کسری قطعه

 

شورولت قصد دارد Equinox برقی را به همان اندازه مدل بنزینی محبوب کند و بنابراین که نسخه پایه آن کمتر از 30 هزار دلار قیمت خواهد داشت. این قیمت واقعا خوبی است زیرا شورولوت بولت برقی هاچ‌بک حداقل 31 هزار دلار قیمت دارد و این در حالی است که قیمت بلیزر برقی هنوز اعلام نشده است.

 

 

نظر دهید