شبکه‌های اجتماعی

تیزر سوپر اسپرت جدید لامبورگینی منتشر شد
اتومبیل فارسی - تیزر نسخه جدید لامبورگینی آونتادور

معرفی رسمی در 7 جولای 

 

لامبورگینی قرار است در تاریخ 7 جولای از ابر خودروی جدید خود رونمایی کند و به تازگی تیزری از این محصول را منتشر کرده است. البته اینت یک محصول کاملا جدید نیست بلکه نسخه خاص و قوی‌تر یکی از محصولات این سوپراسپرت‌ساز است.

 

این تیزر چیز زیادی را نشان نمی‌دهد اما از چراغ‌های آن (تصویر بالا) کاملا مشخص است که این محصول، نسخه‌ای خاص از مدل آونتادور است که احتمالا با پیشرانه V12 همراه خواهد بود. این اتومبیل احتمالا همان نسخه نهایی آونتادور که مدتها است شایعاتی پیرامون عرضه آن منتشر شده خواهد بود. تصاویر جاسوسی ثبت شده در ماه می نیز نسخه مرموزی از آونتادور را در حال تست نشان می‌داد که برخی آن را Aventador S Jota نامیدند.

 

گفته می‌شود که این نسخه 10 اسب بخار قوی‌تر از مدل SVJ با پیشرانه V12 تنفس طبیعی 759 اسب بخاری است و این مساله باعث می‌شود که نسخه نهایی آونتادور، قوی‌ترین آونتادور تولید شده توسط لامبورگینی باشد. در مارس سال جاری، لامبورگینی قول داد تا پایان سال از دو مدل مبتنی بر پیشرانه V12 رونمایی کند و این نسخه خاص آونتادور، اولین مدل وعده داده شده خواهد بود اما از مدل دوم اطلاعاتی در دست نیست.

 

پیش‌بینی شده است که لامبورگینی جانشین آورنتادور را در سال 2022 همراه با قوای محرکه هیبریدی معرفی خواهد کرد.

 

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه