شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - زیکر 001
نارضایتی مشتریان زیکر

 زیکر در عرض یک سال سه نسخه کاملاً متفاوت از مدل 001 را عرضه کرده است که باعث نارضایتی مشتریان شده است.

شرکت زیکر  در ۱۳ آگوست علاوه بر معرفی مدل 007 جدید، مدل 2025 زیکر 001 را نیز معرفی کرد. به طور معمول این مسئله ممکن است مشکلی نداشته باشد، اما زیکر در پایان فوریه سال جاری نسخه جدیدی از 001 را نیز عرضه کرده بود، به این معنی که در طول سال گذشته سه نسخه کاملا متفاوت از این خودرو توسط زیکر به فروش رسیده است. مشتریانی که نسخه قبل را در فوریه سال جاری خریداری کرده‌اند، از اینکه تنها شش ماه بعد نسخه جدید دیگری عرضه می‌شود، راضی نیستند.

مدل جدید زیکر بر روی رانندگی هوشمند تمرکز دارد و سخت‌افزار پیشرفته‌ای مانند تراشه‌های انویدیا اورین ایکس و لیدار را همراه با سیستم رانندگی هوشمند هاوهان 2.0 و هوش مصنوعی سیستم عامل زیکر ادغام می‌کند. این ارتقاءها با هدف بهبود ویژگی‌هایی مانند تغییر لاین، ناوبری تقاطع و پارکینگ با هدف دستیابی به خودرانی کامل تا سه ماهه اول سال 2025 انجام می‌شود. با این حال، این پیشرفت‌ها به ضرر خریداران قبلی است، زیرا محدودیت‌های سخت‌افزاری مانع از ارتقاء مدل‌های قبلی می‌شود. این تکامل سریع نشان‌دهنده سرعت پرشتاب صنعت خودرو است که توسط پیشرفت‌های فناوری رانندگی هوشمند هدایت می‌شود.

 

در حالی که به‌روزرسانی‌های بی‌سیم انعطاف‌پذیری خاصی را ارائه می‌دهند، تغییرات اساسی سخت‌افزاری نیازمند مدل‌های کاملاً جدید است و چرخه عمر محصول را کوتاه می‌کند. این روند که توسط زیکر و قبلاً توسط ایکس‌پنگ نشان داده شده است، نشان‌دهنده عصر جدیدی است که خودروها به طور فزاینده‌ای توسط نرم‌افزار تعریف می‌شوند و قابلیت‌های رانندگی هوشمند به عنوان یک تمایز کلیدی عمل می‌کنند. در نتیجه، مصرف‌کنندگان ممکن است در مواجهه با فناوری در حال تکامل سریع با مشکل مواجه شوند و تولیدکنندگان باید رضایت مشتری را با سرعت بی‌امان نوآوری به دقت متعادل کنند.

 

AutomobileFa Zeeker 2 14030524

 

نظر دهید


در همین زمینه