شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - داج چارجر دیتونا با رنگ قرمز استرایکر
با 9 خروجی متفاوت معرفی شد

 

داج در جریان هفته سرعت خود که در ماه آگوست امسال برگزار کرد، چارجر دیتونا SRT الکتریکی را معرفی و آن را به نمایش گذاشت. داج این ماسل‌کار را ارتقا داده و با رنگ قرمز سه لایه، رینگ‌های آلومینیومی 18 اینچ، تایر‌های 305 رادیال درگ و بج‌های استیج 2 که نشان دهنده غیراستاندارد بودن این خودرو می‌شود به نمایشگاه سیما (SEMA) آورده است.


همزمان با ارتقا داج چارجر دیتونا SRT، مشخصات فنی نیز منتشر شده تا این خودرو یک قدم به واقعیت نزدیک‌تر شود. برای مدل‌های معمولی 400 ولت خریداران می‌توانند از بین خروجی‌های 455، 495، 535، 590، 630 و 670 اسب‌بخار یکی را انتخاب کنند. نمونه‌های 800 ولت SRT بانشی (SRT Banshee) سه خروجی دارند که بالای 800 اسب‌بخار هستند.


داج برای مدل‌های معمولی دیتونا SRT دو تریم 340 و 440 در نظر گرفته که نشان دهنده میزان خروجی بر اساس کیلووات است. برای هر دو کلاس دو ای‌استیجینگ کیت پاور (eStage Kit Power) در نظر گرفتند که به آسانی قابل خرید خواهد بود که برای فعال کردن آن، داج یک کلید کریستالی داخل داشبورد جاسازی کرده تا با فشردن آن استیج 1 و یا 2 مستقیما فعال شوند.

 


در این نمایشگاه رنگ‌های بدنه و قدرت‌های خروجی این مدل‌ها بر روی ویدئو وال به تصویر کشیده شده تا خریداران متوجه آن چیزی که در آینده تولید خواهد شد بشوند. همانطور که می‌دانید چارجر دیتونا اولین خودرو الکتریکی با سیستم اگزوز موسوم به Fratzonic Chambered Exhaust است؛ به همین منظور داج از بازدیدکنندگان در این خصوص و صدای آن نظر سنجی می‌کند تا بهترین خروجی را برای نمونه تولیدی به دست بیاورد.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه