کیا اسپورتیج 2024 به ایران آمد
چهارشنبه, 28 شهریور 1403
شاهین قربانعلی نیا
رونمایی توسط کوشا خودرو در نمایشگاه خودروی مشهد 1403
KMC CR6 سدان جدید کرمان موتور
چهارشنبه, 28 شهریور 1403
شاهین قربانعلی نیا
در نمایشگاه خودروی مشهد 1403 به نمایش درآمد
 KMC SR5 جدیدترین کراس‌اوور کرمان موتور معرفی شد
چهارشنبه, 28 شهریور 1403
شاهین قربانعلی نیا
در نمایشگاه خودروی مشهد 1403
مشخصات فنی تیگو 7 اسپرت منتشر شد
دوشنبه, 26 شهریور 1403
شاهین قربانعلی نیا
لندروور چینی در راه بازار 
سدان برقی چری فالوین A9 معرفی شد
یکشنبه, 25 شهریور 1403
شاهین قربانعلی نیا
اولین سدان از سری فالوین
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

پیشنهاد سردبیر

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
اتومبیل فارسی - لوکانو L7
شتاب‌گیری سریع، گیربکس پیشرفته و سیستم چهارچرخ محرک لوکانو L7

برای رهایی از روزمرگی و تجربه هیجان‌های تازه، رانندگی در مسیرهای آفرود بهترین گزینه است. لوکانو L7، خودرویی پیشرو و نوآور از برند لوکانو، که در سطح جهانی از آن استقبال زیادی شده است، اکنون به بازار ایران آمده تا رانندگان ایرانی را به سفری ماجراجویانه در دل طبیعت ببرد.

سرعت بالا و فرمان‌پذیری دقیق از ویژگی‌های ضروری خودروهای آفرود محسوب می‌شوند. لوکانو L7 به‌عنوان یک شاسی‌بلند شهری با قابلیت‌های آفرود، با بهره‌گیری از تجربیات گسترده شرکت سازنده‌اش، توانایی‌های قابل‌توجهی را برای رانندگی در مسیرهای مختلف به نمایش می‌گذارد.

موتور قدرتمند 1.6 لیتری توربوشارژ این خودرو با تولید 145 کیلووات قدرت و 290 نیوتن‌متر گشتاور، شتاب‌گیری سریع و پرقدرتی را فراهم می‌کند. لوکانو L7 در مدت‌زمان 8 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت رسیده و تنها در 2.9 ثانیه به سرعت 30 کیلومتر بر ساعت می‌رسد؛ این عملکرد قابل‌مقایسه با خودروهای لوکس مجهز به موتورهای 2.0 لیتری توربوشارژ است. علاوه بر این، گیربکس دوکلاچه 7 سرعته این خودرو با عملکرد بسیار بالا و انتقال قدرت روان، تجربه‌ای لذت‌بخش از رانندگی را ارائه می‌دهد. سیستم چهارچرخ متحرک پیشرفته این خودرو نیز با مصرف سوخت بهینه 7.48 لیتر در هر 100 کیلومتر، تعادل مناسبی بین قدرت و مصرف سوخت ایجاد کرده است. به طور خلاصه، لوکانو L7 با ترکیب قدرت موتور بالا، شتاب‌گیری سریع، گیربکس پیشرفته و سیستم چهارچرخ محرک، یک خودروی آفرود شهری قدرتمند و کارآمد است که نیازهای رانندگان ماجراجو را برآورده می‌کند.

لوکانو L7 به‌عنوان یک خودروی شاسی‌بلند شهری که استانداردهای کلاسیک را پشت سر گذاشته است، علاوه بر قدرت موتور بالا، به سیستم تعلیق پیشرفته‌ای مجهز شده که فرمان‌پذیری خودرو را به سطحی کاملاً جدید ارتقا داده است. تنظیمات دقیق شاسی این خودرو، پایداری و چابکی فوق‌العاده‌ای را در سرعت‌های بالا، حتی در مانورهای ناگهانی، فراهم می‌آورد. عملکرد لوکانو L7 در آزمون گوزن با سرعت 80 کیلومتر بر ساعت، برتری قاطع آن نسبت به رقبا در کلاس خود و حتی قابلیت مقایسه آن با خودروهای اسپرت را نشان می‌دهد. با ترکیب قدرت موتور پرشتاب و فرمان‌پذیری دقیق، لوکانو L7 به رانندگان ایرانی این امکان را می‌دهد تا از تجربه رانندگی آفرود لذت ببرند و محدودیت‌های خود را در این ماجراجویی هیجان‌انگیز پشت سر بگذارند.

 

نظر دهید


جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها