مدیران خودرو از دو محصول جدید برند اکستریم رونمایی کرد
یکشنبه, 08 مهر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
در مجموعه ایران مال برگزار شد
باتری جدید جیلی می‌تواند یک میلیون کیلومتر بپیماید
جمعه, 06 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
با ۳۵۰۰ بار شارژ کامل
لوکسید R7 با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی هوآوی معرفی شد
پنج شنبه, 05 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
همکاری مشترک چری و هوآوی
بایک بیجینگ X7 توسط دیار خودرو رونمایی شد
چهارشنبه, 04 مهر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
تیارا پرایم به دیار رفت
هیولای آفرودی رضوانی انتقام ارتقای کابین دریافت می‌کند
سه شنبه, 03 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
جت شخصی روی زمین
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

پیشنهاد سردبیر

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
اتومبیل فارسی - فولکس واگن تارو XR
برادر کوچک تارو

مشتریان چینی به گسترده‌ترین سبد شاسی‌بلندهای فولکس‌واگن در جهان دسترسی دارند که با اضافه شدن مدل‌های جدید، همچنان در حال گسترش است. جدیدترین مدل عرضه شده یعنی تارو XR، یک شاسی‌بلند جدید از جوینت‌ونچر سایک فولکس‌واگن است که قرار است فضای خالی بین مدل‌های T-Cross و تارو را پر کند. فولکس‌واگن سایک پیش از عرضه این خودرو در بازار چین، تصاویر و اطلاعات رسمی درباره تارو XR را منتشر کرده است.

 

مشخصات ظاهری فولکس واگن تارو XR

طراحی بیرونی تارو XR کاملاً آشنا است. خط برجسته کناری با T-Cross و تیگوان مشترک است. آنچه تارو XR را از مدل‌های ذکر شده متمایز می‌کند، چهره کاملاً بازطراحی شده آن است که از ویژگی‌های طراحی تیگوآن L پرو مانند چراغ‌های LED تیز و ورودی‌های هوای بزرگ سپر، الهام گرفته است. همچنین به نظر می‌رسد که عقب خودرو بلندتر است و چراغ‌های عقب منحصربه‌فردی با پوشش دودی دارد.

فولکس واگن تارو XR داری طول 4355 میلی‌متر، عرض 1762 میلی‌متر و ارتفاع 1605 میلی‌متر است. فاصله محوری 2651 میلی‌متری با نسخه چینی تی‌کراس و تیگوان هندی یکسان و روی همان پلتفرم MQB  توسعه یافته است. توجه داشته باشید که نسخه معمولی تارو که توسط سایک نیز تولید می‌شود، 103 میلی‌متر بلندتر از تارو XR است و فاصله محوری آن 29 میلی‌متر بیشتر است.

 

مشخصات فنی فولکس واگن تارو XR

فولکس واگن تارو XR مجهز با پیشرانه بنزینی 1.5 لیتری توربوشارژ عرضه خواهد شد که با توان 158 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتن‌متر قدرت را به محور جلو ارسال می‌کند که احتمالاً از طریق گیربکس اتوماتیک DSG انجام می‌شود. سایک فولکس‌واگن در آینده نزدیک جزئیات بیشتری درباره تارو XR را اعلام خواهد کرد.


انتظار می‌رود که مدل جدید فولکس واگن تارو XR پس از عرضه در چین، قیمتی بالاتر از قیمت پایه 115900 یوانی (15971 دلاری) تی‌کراس و پایین‌تر از 158600 یوانی (21855 دلاری) تارو داشته باشد.

 


شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها