باتری جدید جیلی می‌تواند یک میلیون کیلومتر بپیماید
جمعه, 06 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
با ۳۵۰۰ بار شارژ کامل
لوکسید R7 با فناوری پیشرفته هوش مصنوعی هوآوی معرفی شد
پنج شنبه, 05 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
همکاری مشترک چری و هوآوی
بایک بیجینگ X7 توسط دیار خودرو رونمایی شد
چهارشنبه, 04 مهر 1403
تحریریه اتومبیل فارسی
تیارا پرایم به دیار رفت
هیولای آفرودی رضوانی انتقام ارتقای کابین دریافت می‌کند
سه شنبه, 03 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
جت شخصی روی زمین
نسل جدید تویوتا راو 4 در ایران رونمایی شد
یکشنبه, 01 مهر 1403
شاهین قربانعلی نیا
عرضه توسط شرکت نامی خودرو
Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5

یادداشت

  • تکرار یک اشتباه 70 ساله این بار در بازار ایران

    خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟
      "خانم‌های صورتی پسند کجا هستند؟"، عنوان روایتی است که "مت هیگ" از شکست یک ایده، در کتاب “Brand Failure” خود آورده است. این عنوان در واقع برای شکست افتضاح ایده داج لافم...
    نویسنده: محمدعلی ملاعبداللهی

جدیدترین اخبار و مطالب

مشاهده بیشتر ...
اتومبیل فارسی - استام صنعت
تولید کننده آلترناتور(دینام) و استارت خودرو

 شرکت استام صنعت در سال 1380 با هدف تولید تجهیزات خودرویی تاسیس شد و با راه‌اندازی خطوط تولید استارت و دینام فعالیت خود را آغاز کرد. در همان سال، اولین محموله تولیدی به شرکت ایران خودرو جهت نصب بر روی خودروی پژو 405 تحویل داده شد و به تولید استارت و دینام برای خودروهای مختلفی از جمله پژو 206، 405، پارس و سمند پرداخت.

در سال 1382، این شرکت موفق به اخذ گواهینامه ISO/TS 16949 از شرکت RWTÜV آلمان شد و همچنین گواهینامه تاییدیه صلاحیت آزمایشگاه را از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران دریافت کرد. با اخذ گرید B از شرکت ساپکو، استام صنعت به تولید استارت و دینام برای خودروهای Xantia، پژو 206، پراید و پیکان نیز پرداخت.

با گسترش فعالیت‌ها، در سال 1383 مساحت کارخانه با اضافه شدن سوله دوم افزایش یافت و واحد تحقیق و توسعه (R&D) راه‌اندازی شد. شرکت همچنین به عضویت انجمن تخصصی مراکز تحقیق و توسعه صنایع و معادن درآمد و پروژه خودکفایی و تولید داخلی مجموعه قطعات استارت و دینام را آغاز کرد. در این سال، استارت پیکان و پژو Roa و دینام خودروی کاروان نیز تولید شدند.

در سال 1384، استام صنعت با راه‌اندازی خط تولید استارت D7E و اخذ گرید B از شرکت مگاموتور به دستاوردهای بیشتری دست یافت و موفق به کسب عنوان واحد نمونه کیفی در سطح ملی از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران شد. همچنین، تولید استارت موتور ملی ایران (EF7)، لوگان (L90 و Lada)، و دینام موتور ملی ایران (EF7) و Lada را آغاز کرد.

در سال‌های بعد، با ادامه توسعه و نوآوری، خطوط تولید مختلفی از جمله سلنوئید، یوک استارت، رکتیفایر، روتور و استاتور دینام راه‌اندازی شدند. شرکت گواهینامه‌ها و تقدیرنامه‌های مختلفی را به دلیل تعهد به کیفیت و بهره‌وری از موسسات معتبر داخلی و بین‌المللی دریافت کرد.

 

 

در طول دهه 1390، استام صنعت به توسعه فعالیت‌ها و حفظ استانداردهای بالای خود ادامه داد. این شرکت موفق به اخذ گواهینامه‌های متعدد مدیریت کیفیت از جمله IATF 16949:2016 و استانداردهای ISO و OHSAS شد. همچنین، با راه‌اندازی خطوط جدید تولید مانند خط کویل و سیم لاکی، توانست محصولات خود را گسترش داده و کیفیت آن‌ها را بهبود بخشد.
استام صنعت امروز توانسته است با بیش از ۲۰ سال سابقه تولید در سطح اول ایران گرید A محصولات ساپکو را در اختیار داشته و جدیدترین محصولات خود را در اختیار ایران خودرو قرار دهد.
در نتیجه، شرکت استام صنعت با تعهد به نوآوری، بهبود مستمر و ارتقاء کیفیت، به یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت تولید تجهیزات خودرویی در ایران و یکی از تامین کننده‌های برجسته دو شرکت ایران خودرو و سایپا و همچنین بازار لوازم یدکی خودرو تبدیل شده است.

 


شبکه‌های اجتماعی

جدیدترین خودروهای بازار ایران

اتومبیل کلاسیک

طراحی اتومبیل

ویدیوها